Nakon gotovo osam godina došlo je vrijeme za novu generaciju modela koji se mnogima sviđa
Iako je popularna BMW serija 3 sedan bila predstavljena još prošle godine na autosalonu u Parizu, ona je tek početkom ožujka krenula u prodaju i kod nas. Proizvodnja ovog premium modela srednje veličine raspoređena je na tri BMW-ove tvornice: u Münhenu (Njemačka), u pogonu Tiexi u Shenyangu (Kina) te u novoj tvornici u San Luis Potosi (Meksiko).
Ovo je sedma generacija serije 3 (G20), koja je počela još davne 1975., kodnog imena E21. A prethodna generacija krenula je u proizvodnju 2011., dakle bilo je i vrijeme da se krene u nešto novo. Kada je BMW razvijao strukturu karoserije novog sedana, postavili su si puno prioriteta: bolje dinamičke osobine, agilnije držanje u vožnji, visoku preciznost upravljanja i superiorne kočione osobine. Stoga je sedan lakši za čak 55 kilograma od prethodnika, ovisno o modelu i opremi. Nova trica ima niže težište, raspodjelu težine 50:50, dok su krutost monokoka i ovjes značajno poboljšani. Otpor aerodinamike je manji, pa je tako drag koeficijent samo 0,23 (za model 320d).
Prema dimenzijama, novi sedan je 76 milimetara duži od prethodnika (4709 mm), 16 mm širi (1827 mm) i samo milimetar viši (1442 mm), dok je međuosovinski razmak čak 41 mm duži (2851 mm), kao i tragovi kotača. Prednja svjetla i maska dominiraju prednjim krajem automobila. Potpuna LED prednja svjetla su standardna, uz prepoznatljiv izgled dvostrukih farova, sada modernijih. Dinamičan bočni oblik odlikuje nekoliko karakterističnih linija i kontura. Stoga je i stražnji rub prozora lijepo integriran u C-nosač. Horizontalne linije su elegantno 'mršave', iako im zatamnjena LED svjetla straga daju 'mišićav' izgled.
Unutrašnjost kabine nosi novi dizajnerski potpis i čisti raspored površina. Kabina se čini prostranijom, orijentiranom prema vozaču i njegovoj fokusiranosti na vožnju. U sredini instrumentne ploče su displeji i funkcionalne tipke, kao i visoka središnja konzola koja je u skladu s modernim instrumentima. To se odnosi i na novodizajniranu ručicu mjenjača u sredini s novom funkcijom iDrive Controller, kao i dugmad Driving Experience Control prekidača te elektromehaničku ručnu kočnicu.
Što se motora tiče, u početku će biti na raspolaganju pet snažnih motora: dva 4-cilindrična benzinca, a prvi je dvolitreni turbo snage 184 KS u modelu 320i, te dvolitreni turbo snage 258 KS u modelu 330i. Tu je još i hibridna verzija 330e s dvolitrenim 4-cilindričnim turbo benzincem iz 320i i elektromotorom snage 50kW (67 KS), za ukupno 252 KS. Maksimalan domet na struju je 60 kilometara, uz novorazvijenu funkciju XtraBoost, koja privremeno dopušta povećanje snage električnog motora do 40 KS. Kod dizelskih motora na raspolaganju su dva četverocilindrična motora: prvi je dvolitreni turbo snage 150 KS u modelu 318d te dvolitreni turbo snage 190 KS u 320d, kao i najjači dizelski 6-cilindrični redni motor snage 265 KS u modelu 330d. Mjenjači su ručni 6-brzinski i 8-brzinski Steptronic, automatski.
Početna cijena nove serije 3 sedan u Hrvatskoj se kreće od 231.000 kuna (bez PDV-a) za model 318d, pa do 298.000 kuna (bez PDV-a) za model 330d.