Daimler se nadao da će X-klasa biti hit u rastućem globalnom segmentu srednje velikih pickupova, ali visoka cijena i manji tehnički problemi utjecali su na pad potražnje
Pickup Mercedes-Benz X-klase najvjerojatnije će ispasti iz ponude jer matična tvrtka marke Daimler AG nastoji smanjiti troškove usred upozorenja na pad dobiti, prema izvorima u proizvođaču automobila koji su se povjerili njemačkom Automobilwocheu.
Mercedes-Benz lansirao je ovaj model 2017. godine s ciljem da svom odjelu lakih komercijalnih vozila omogući raznovrsniju prodajnu gamu, odnosno ulazak u rastući globalni segment pickup vozila srednje veličine. Ali samo 16.700 jedinica X-klase prodano je prošle godine u Europi, Australiji i Južnoafričkoj Republici. SAD, u kojem je potražnja uglavnom usmjerena prema velikim pickupovima, isključen je kao tržište.
Od samog početka X-klasa nije mogla ispuniti očekivanja. Njena početna cijena od 37.294 eura u Njemačkoj bila je previsoka, a uz to je i konkurencija žestoka u segmentu u kojem se natječu i VW Amarok i Ford Ranger, kao i sama osnova X-klase - Nissan Navara. U Hrvatskoj cijena X-klase možda i nije sporna jer ulazni model s pogonom na dva kotača X 220 D Pure stoji 248.749,31 kunu s PDV-om (bez PPMV-a) po službenom cjeniku koji vrijedi od 3. siječnja 2018. godine. Prema njemu, sljedeći X 220 D Pure 4MATIC s pogonom na sva četiri kotača stoji 260.865 kuna s PDV-om, bez PPMV-a. Volkswagen Amarok u Hrvatskoj stoji od 312.248 kuna naviše uključujući PDV, a Nissan Navara počinje s 224.000 kuna s PDV-om.
Nekoliko opoziva također je pogodilo prodaju, između ostalog zbog osvjetljenja prostora za noge koje se može olabaviti i zaglaviti ispod papučice kočnice.
Kao dio Daimlerove međuindustrijske suradnje s Renault-Nissanom, X-klasa koristi istu platformu kao i Nissan Navara i Renault Alaskan s klasičnom šasijom. Mercedesova X-klasa proizvodi se u Nissanovoj tvornici u Barceloni u Španjolskoj.
U veljači je sada već bivši CEO Daimlera Dieter Zetsche napustio planove za izgradnju pickupa za južnoamerička tržišta u tvornici Renault-Nissan u Argentini.
Ranije ovog mjeseca Daimler je smanjio prognozu dobiti četvrti put za 13 mjeseci jer je izdvojio više novca za pokrivanje regulatornog napada na emisije dizelskih goriva i opoziva vozila vezanih za zračne jastuke japanskog proizvođača Takata.