Imena dvaju modela koje će Toyota raditi za Suzuki još nisu poznata
Toyota Motor Corporation (Toyota) i Suzuki Motor Corporation (Suzuki) krajem ožujka objavili su da razmatraju početak konkretne suradnje na novim područjima, a to je samo nastavak nakon zaključenja memoranduma o razumijevanju o poslovnom partnerstvu u veljači 2017. godine. Toyotina snaga u tehnologijama elektrifikacije i snaga Suzukija u tehnologijama za kompaktna vozila razvijat će se na novim područjima, kao što su suradnja u proizvodnji i popularizaciji elektrificiranih vozila. Toyota će Suzuki u Europi opskrbljivati karavanom koji će biti izgrađen u Toyotinoj tvornici u Velikoj Britaniji i SUV-om uvezenim iz Japana. Toyota će u svojoj tvornici u Burnastonu u Engleskoj početi proizvoditi Suzukijevu verziju hibridne Corolle karavana, počevši od 2020. godine. Dodatni posao daje tvornicama element sigurnosti jer Toyota i ostali proizvođači automobila ponovno razmatraju isplativost ulaganja u Velikoj Britaniji zbog mogućih carina između Britanije i EU-a nakon Brexita.
Suzukijev model bit će sličan Toyoti Corolli karavan i neće biti potrebne nove investicije ili dodatna radna mjesta, izjavio je glasnogovornik Toyote. 'Količine će se uskoro potvrditi i očekuje se da će biti unutar postojećeg proizvodnog kapaciteta postrojenja', rekao je dodajući kako se i dalje nada da će se Velika Britanija i EU dogovoriti o bescarinskom Brexitu.
Toyota zapošljava više od 3200 ljudi u oba postrojenja u Velikoj Britaniji. Tvrtka je nedavno uložila 240 milijuna funti u nadogradnju pogona Burnaston kako bi proizvela novi hatchback i karavan Corolla.
Suzuki će u svojoj prodajnoj mreži isto tako imati u ponudi Toyotin RAV4 hybrid, koji se proizvodi u Japanu. A ova dva modela će pomoći Suzukiju u nastojanjima da snizi svoje emisije CO2 u Europi kako bi se uklopio u strože ciljeve smanjenja emisija štetnih plinova do 2020. Suzuki nema u svojoj ponudi elektrificirane modele automobila i nedavno je morao smanjiti isporuke svog popularnog modela Jimnyja, malenog SUV-a, zbog toga jer bi mu njegov benzinski motor mogao podignuti prosječnu emisiju CO2. Trenutno Suzuki ima šestu najnižu prosječnu emisiju CO2 među proizvođačima automobila koji prodaju u Europi sa 114,2 grama po kilometru u 2018., prema podacima JATO Dynamicsa u ožujku.
Toyotina tvornica motora u Poljskoj proizvodit će Suzukijeve benzinske motore. Motori su izrađeni posebno za manje automobile i dizajnirani u skladu s Toyotinim standardima. Toyota će također isporučiti hibridnu tehnologiju za vozila Suzukija koja se prodaju u Indiji. Proizvođači će zajednički razviti kompaktni minivan za Indiju, koji će proizvoditi Toyota i isporučivati Suzukiju.
Toyota će graditi kompaktni SUV koji je razvio Suzuki, nazvan Vitara Brezza, od 2022. godine u Toyotinoj tvornici Kirloskar u Indiji, a Suzuki će isporučivati Toyoti vozila proizvedena u Indiji za afričko tržište.
Točni nazivi dvaju modela koje će Toyota raditi za Suzuki još nisu poznati.