Proizvođač automobilske egzotike iz Sant Agate uvijek se mogao pohvaliti atraktivno dizajniranim automobilima, no posljednjim modelom, SUV-om Urus, Talijani su nadmašili sami sebe
Kad plaćate 200-injak tisuća eura za automobil vjerojatno očekujete neke nestandardne elemente opreme u skupocjenom vozilu.
Urus ih ima pregršt, a možda najupečatljiviji jest dizajn središnje konzole s nesvakidašnje oblikovanim polugama mjenjača, kontrola trakcije i upravljačkih postavki, te nečeg što u Lamborghiniju nazivaju Ego.
Evidentno je da su talijanski dizajneri bili inspirirani funkcijama borbenih aviona, jer su čak i prekidač za paljenje motora smjestili ispod sigurnosnog preklopa jarko crvene boje - kao da trebate dva puta razmisliti hoćete li iz sna prenuti četverolitreni V8 sa 650 KS.
S obzirom na to da ova mrcina do stotke sprinta za 3,6 sekundi, te doseže 300 km/h ovo možda i nije loša ideja.
Tu je i standardna paleta digitalnih displeja koji kontroliraju praktički sve postavke vozila, a zanimljivo je primijetiti da su Talijani Urus opremili i funkcijom mjerenja nagiba vozila na kosini, što sugerira da bi se vlasnici ovim super SUV-om mogli zaputiti smjerom neprohodnih terena.
Ferrari je nakon višegodišnjeg ignoriranja SUV-manije i sam odlučio proizvesti konkurenta u ovoj klasi. Moramo priznati da jedva čekamo vidjeti kako će se njihovi dizajneri poigrati s interijerom.