Nakon što su se etablirali na tržištima kompaktnih automobila i SUV-ova, KIA nam je odlučila pokazati da zna napraviti i atraktivnog konkurenta u klasi sportskih automobila. Njihov posljednji automobil, Stinger, na tržištu će konkurirati automobilima poput Volkswagen Arteona, no i Audija A5, te BMW serije 4 Gran Coupe
Stingerov prvi cilj je ipak stvoriti takozvani ‘halo’ učinak, te unaprijediti imidž koji brend KIA uživa među potrošačima. Ovaj automobil je zapravo nastao kao kreativna ideja dizajnera u Frankfurtu koji su višak vremena odlučili utrošiti na razvoj modernog gran turisma.
Uz 2,9-metarski međuosovinski razmak podarili su mu kratke prevjese i dugi poklopac motora, te klasičnu fastback liniju straga a rezultat je vozilo koje će plijeniti pozornost gdje god se pojavi, posebice stoga što ni KIA ne očekuje da će ih prodati mnogo, pa će automobil na našim cestama vjerojatno biti rijetka pojava.
Stinger nije samo atraktivan izvana, već je i bogato opremljen, te tehnički izbrušen u kompetentni sportski automobil.
Automobil leži na arhitekturi tipa McPherson sprijeda i multilink straga, a kupci će moći birati između tri motora od kojih je benzinski 3.3-litreni V6 s 370 KS i 510 Nm najsnažniji motor koji je KIA ikad ugradila u jedan svoj automobil.
Slabiji benzinac razvija 255 KS i 353 Nm, dok je ljubiteljima dizela na raspolaganju 2.2-litreni četverocilindraš s 200 KS i 440 Nm. Tu je standardno i osmerostupanjski automatik koji snagu prenosi na stražnje, odnosno sva četiri kotača.
Automobil će se nuditi u devet boja i tri razine opreme koja između ostalog uključuje grijana i hlađena sjedala, dinamična LED svjetla, head-up displej i 7-inčni kontrolni displej, Harman Kardonov audio sustav s 15 zvučnika, te napredne elektronske funkcije vozačke asistencije.
Osnovni benzinac košta 408.990 KS, dok dizelaš starta od 427.990 kn. ZA najprestižniji model s benzinskim V6, pak, valjat će izdvojiti 579.990 kn.