Potpuno novi RZ je izgrađen u potpunosti od temelja, s jedinstvenom tehnologijom i dizajnom u središtu projekta. Svaki element RZ-a pažljivo je proučen i optimiziran, kroz objektiv Omotenashi filozofije gostoljubivosti bez premca, kako bi se osiguralo najluksuznije i najugodnije moguće iskustvo EV-a
Lexus je otkrio svoju kampanju za lansiranje potpuno novog modela RZ, okruženog kultnom arhitekturom Barcelona paviljona Ludwiga Mies van der Rohea.
Mies je hvaljen kao jedan od vodećih svjetala modernističke arhitekture, stvarajući djela koja su varirala od složenih uredskih tornjeva do minimalističkih kućnih prostora. 'Manje je više' je citat koji se često pripisuje Miesu.
Međutim, njegove zgrade nude daleko više od čistog minimalizma: poznat je po stvaranju skladnih prostora, spajajući svoju strast za bogatom teksturom i materijalima kako bi osvijetlio male, ali dojmljive detalje prostora. Miesov pristup dizajnu odražava se u unutrašnjosti RZ-a: manje ukrasa stvara osjećaje ekspanzije, oplemenjene vrhunskim materijalima.
Barcelona paviljon, koji je Mies dizajnirao 1929. za Svjetsku izložbu, bio je miran, protočan prostor s bogatim mramornim zidovima i jedinstvenim namještajem dizajniranim po mjeri. Smješten u srcu grada poznatog po svojoj upečatljivoj arhitekturi, paviljon postavlja savršenu pozornicu za lansiranje automobila koji donosi snagu osobnog luksuza svima koji sjednu za volan.
Potpuno novi RZ prvo potpuno baterijsko električno vozilo, izgrađeno u potpunosti od temelja, s jedinstvenom tehnologijom i dizajnom u središtu projekta. Svaki element RZ-a pažljivo je proučen i optimiziran, kroz objektiv Omotenashi filozofije gostoljubivosti bez premca, kako bi se osiguralo najluksuznije i najugodnije moguće iskustvo EV-a.
Dok je prvi namjenski BEV proizvođača luksuznih automobila ukorijenjen u podacima i tehnologiji, potpuno novi RZ nudi više od stručnog inženjeringa: iskustvo vožnje bez premca. Usredotočujući se na to kako je osjećaj vožnje najvažniji, TV spot prati čovjeka kod kuće u paviljonu. Okružen je luksuznim predmetima koji su svi pažljivo odabrani zbog svoje elegancije i visokotehnoloških mogućnosti, predstavljenih podacima prekrivenim tekstom na filmu.
Dok čovjek ulazi u Lexus RZ na prilazu i započinje svoje putovanje, podaci se uklanjaju iz filma, pokazujući da je osjećaj vožnje sve.
RZ sažima naprednu izradu i promišljeni dizajn marke Lexus i podiže to na novi standard u vrhunskom iskustvu vožnje. Svaki pojedinačni element vozila pažljivo je dizajniran i spojen kako bi se stvorila potpuno nova razina luksuza, razvijena u skladu s Lexus Driving Signature filozofijom povjerenja, kontrole i udobnosti: projektirana da postavi nove standarde u smislu vrhunskog iskustva vožnje.
RZ zadržava sve prepoznatljive kvalitete performansi i izrade povezane s Lexusom, uparene s velikim ubrzanjem i uzbudljivim iskustvom vožnje, zahvaljujući prvoj Lexusovoj kombinaciji e-osovina i DIRECT4 kontrole momenta pogona na sve kotače.
Na mnogo istih načina na koje su arhitekti koji stoje iza Barcelona paviljona razmatrali svaki kamen, gredu i tkaninu koju su upotrijebili za spajanje kultne konačne konstrukcije, Lexus RZ je spajanje tisuća sićušnih, ali ključnih elemenata tehnologije, izrade i dizajn za stvaranje vrhunskih luksuznih EV vozila.
Nova Lexus RZ kampanja dostupna je za gledanje online na Lexus RZ | Lexus Europe i uključuje televizijsku reklamu, OOH oglašavanje, digitalno oglašavanje, CRM i sadržaj društvenih medija.