Posljednjih godina svjedočimo SUV-maniji. Ljudi ih kupuju zato što izgledaju robusno i sigurno, te zato što vjeruju da se njima mogu zaputiti ondje gdje standardne limuzine i karavani ne mogu poći
To često nije slučaj jer ih proizvođači, kako bi snizili troškove, rijetko opremaju naprednim pogonima na sva četiri kotača sa sofisticiranim prijenosima.
Ovo nije slučaj kod Mercedesove E-klase 4x4². Ovo čudo okoristilo se portalnim osovinama G500 4x4², te se vozi na 400 mm od tla.
U Mercedesu su ga opremili 4Matic integralnim pogonom, no nažalost izostavljena je blokada diferencijala i redukcija.
To ne znači da najluđa E-klasa, s biturbo V6 benzincem, 350 KS i 480 Nm, nije sposobna za najzahtjevnije terene - što su Nijemci i demonstrirali u priloženom videu.
Najveća šteta je što zasad nema planova za proizvodnju ovog neobičnog automobila, čak niti u limitiranoj izvedbi, no s obzirom na interes koji budi ne bi nas iznenadilo da se ove okolnosti promijene.