Bugattijevi automobili poznati su po maksimalnoj brzini i pravocrtnom ubrzanju, što ih, s obzirom na lukusz koji pužaju čini vrhunksim GT automobilima. No što je s onim bogatašima koji žele beskompromisno trkaće iskustvo?
Za njih su Francuzi napravili Divo, ultimativnu izvedbu Chirona s istih 1.500 KS, no 35 kg manje.
Ušteda od 35 kg (manje akustične izolacije, lakši audio sustav, izostavljanje pretinca ispred suvozača...) ne čini se baš kao neki doseg na vozilu od dvije tone, no u Bugattiju nas uvjeravaju da automobil na stazi Nardo postiže lateralna ubrzanja od 1,6 g, te postiže bolje vrijeme za 8 sekundi od Chirona.
Dizajneri su ga temeljito redizajnirali, a tu su i funkcionalne preinake poput 23 posto većeg stražnjeg krila, kao i proširenih usisa za efektnije hlađenje motora i kočnica. Rezultat je 90-ak kg veća sila prianjanja.
Automobil je službenu premijeru imao ovog vikenda u Pebble Beachu, a već je razgrabljeno svih 40 primjeraka koje Bugatti planira proizvesti po nevjerojatnoj cijeni od 5 milijuna eura po primjerku.