Automobili sa standardnim kočnicama, posebice teški električni, nisu stvoreni za trkaću stazu, što je na najbolji način saznao vlasnik jednog primjerka nakon što je svojim Teslom Model 3 odradio devet krugova na Laguna Seci
Matt Crowley je već na četvrtom krugu, nakon svega 45 zavoja i nešto više od 14 prevaljenih kilometara osjetio da kočnice popuštaju, no začudo Teslin pogon i sustav kočenja izdržao je, bez oduzimanja snage, do samog kraja pod maksimalnim opterećenjem, dok je u bateriji ostalo energije za još 200-injak km.
Usporedbe radi, prilikom predstavljanja C_Two, Mate Rimac rekao je kako je njegov električni hiperautomobil sposoban izdržati dva puna kruga Nürburgring Nordschleifea, odnosno oko 42 km, pod punim opterećenjem bez termalne degradacije.
I dok sumnjamo da bi se to Rimcu dogodilo, jurcanje po stazi Crowley je platio sprženim kočnicama.
Prednji set pločica nakon 18 minuta vožnje gotovo je u cijelosti istrošen, a automobilu će vjerojatno trebati biti izmijenjeni i prednji rotori. Na stražnjim kotačima je situacija nešto bolja, no pločice će također morati biti izmijenjene.
Tesline standardne kočnice bez problema se nose sa svakodnevnim zadacima u prometu, budući da većinu usporavanja odrađuje sustav za regenerativno kočenje.
Ipak, ako ste skloni dinamičnijoj vožnji, posebice u automobilima koji imaju višak kilograma i performansi, poput električnih vozila, nije zgoreg vlastiti primjerak opremiti izdržljivijim sportskim dijelovima.