Osvježenje na polovini životnog vijeka uključuje i uvođenje nove razine opreme, N-Sport, koja naglašava dinamična obilježja modela Juke, kako na vanjskom dijelu tako i na detaljima u unutrašnjosti. Ostale razine opreme su: Acenta, N-Connecta, N-Design i Tekna
Kako bi mu pružio osvježenje na polovini životnog vijeka, Nissan vraća žutu boju karoserije svojem gradskom crossoveru Juke, što je odgovor na zahtjeve kupaca koji su obožavali tu boju na prvoj generaciji modela Juke.
Uz uvođenje nove žute boje karoserije, Nissanovi dizajneri i inženjeri uveli su i znatne promjene u unutrašnjosti modela Juke kako bi poboljšali doživljaj u vozilu, uz redizajniranu središnju konzolu i instrumentnu ploču. Osim toga, u unutrašnjosti su iskorišteni novi materijali i obloge te su osvježene oprema i završna obrada. Unaprijeđena je i povezanost automobila zahvaljujući većem zaslonu na dodir i novim značajkama.
Osvježenje na polovini životnog vijeka uključuje i uvođenje nove razine opreme, N-Sport, koja naglašava dinamična obilježja modela Juke, kako na vanjskom dijelu tako i na detaljima u unutrašnjosti.
Ponovno uvođenje žute boje karoserije u ponudu modela Juke odgovor je na želje kupaca kojima se ta boja jako svidjela kad je predstavljena na prvoj generaciji modela. Nijansa nove žute drukčija je od one na prethodnoj generaciji. U usporedbi s prethodnim modelom Juke, nova žuta malo je svjetlija, čime se postiže moderniji i upečatljiviji izgled.
Na novoj razini opreme N-Sport, učinak nove žute boje dodatno dolazi do izražaja zahvaljujući kontrastnom crnom krovu, kotačima, vanjskim retrovizorima, profilima blatobrana, prednjoj masci te A i B nosačima. Cjelokupni učinak unaprjeđuje vizualni dojam modela Juke te mu daje još više odvažnosti i još bolji stav.
'Kad smo prvi put predstavili drugu generaciju modela Juke, najčešće smo se susretali s pitanjem: ‚hoće li biti dostupan u žutoj boji?’', rekao je Arnaud Charpentier, regionalni potpredsjednik Nissanova odjela za strategiju proizvoda i cijena, regija Afrike, Bliskog istoka, Indije, Europe i Oceanije (AIMEO).
'Jednostavno smo morali poslušati naše vjerne kupce modela Juke i ispuniti njihovu želju. Iskoristili smo priliku da na sredini životnog vijeka modela Juke uvedemo još neke promjene koje će poboljšati udobnost, praktičnost i doživljaj u vozilu za vozače i putnike', dodao je.
Poboljšanja u unutrašnjosti za veću kvalitetu i povezanost
Povratak upečatljive žute boje karoserije u paletu modela Juke tek je početak. Doživljaj u vozilu poboljšan je zahvaljujući napornom radu dizajnerskih i inženjerskih timova Nissana.
Prva promjena koju postojeći kupci primjećuju kad sjednu za upravljač inačice Acenta ili više jest veći središnji zaslon multimedijskog sustava. Dijagonala mu sada iznosi 12,3 inča i okrenuta je prema vozaču za 8° kako bi mu i tipke na krajnjem rubu zaslona bile nadohvat ruke, ali i kako bi se dodatno naglasio dojam kokpita koji se iznimno sviđa kupcima modela Juke.
Kad se vozač smjesti za upravljač, primijetit će da je presvučen novim i glatkim materijalom nalik koži koji ima čišće linije i ugodniji je na dodir.
Iza upravljača smještena je instrumentna ploča u obliku TFT zaslona dijagonale 12,3 inča na kojoj se prikazuju brzina vozila i druge ključne informacije. Zaslon visoke razlučivosti (1920 x 720 piksela) omogućuje vozaču konfiguraciju ekrana kako bi se prikazivala kombinacija informacija po njegovoj želju.
Izgled instrumentne ploče nudi dva različita osnovna prikaza, pri čemu klasični prikaz uključuje dva brojčanika, a u središnjem se prostoru prikazuju dodatne informacije. Drugi, unaprijeđeni prikaz uključuje brzinu kretanja i brzinu motora na dva brojčanika koji su nagnuti i pružaju trodimenzionalnu perspektivu. Tako se dobiva veći središnji prostor za prikaz dodatnih informacija.
Na središnjem dijelu između brojčanika vozač može pregledavati upute navigacijskog sustava, uključujući karte, kao i podatke o potrošnji goriva, ekološkoj vožnji, tlaku u gumama i druge ključne informacije. Komande za upravljanje zaslonom smještene su na praktičnom mjestu na upravljaču.
Poboljšani multimedijski sustav uključuje intuitivniji početni zaslon koji korisniku omogućuje da prilagodi prikaz svojem ukusu kako bi uključio widgete za funkcionalnosti koje najčešće upotrebljava, baš kao na zaslonu pametnog telefona.
Osim toga, multimedijski sustav sada bolje prepoznaje glasovne naredbe i ima funkciju prepoznavanja prirodnog jezika. To znači da sustav raspolaže širim rasponom fraza i izraza koje može shvatiti kao naredbu te ignorira oklijevanja ili stanke u govoru. Uz bežično povezivanje na uslugu Apple CarPlay sad je dostupno i bežično povezivanje na uslugu Android Auto.
Usklađena žuta unutrašnjost
Nova upečatljiva žuta boja karoserije odrazila se i u unutrašnjosti u inačici N-Sport koja uključuje žutu liniju u obliku bumeranga koja se proteže uzduž gornjeg dijela instrumentne ploče, a zatim se spušta i uokviruje kućište novog središnjeg zaslona multimedijskog sustava i završava na zračnim otvorima.
Upečatljiva tema nastavlja se i na sjedalima koja su ukrašena žutim umetcima od reciklirane tkanine Alcantara® kako bi odgovarali novoj boji karoserije, a prekrivaju gornji vanjski dio sjedala te se protežu prema sredini na bočnim stranicama. Podnožje i naslon sjedala imaju upečatljiv uzorak, a naziv modela 'Juke' utkan je na naslonu, u razini ramena. Žuti šavovi upotpunjuju odvažan izgled.
Razine opreme N-Connecta, N-Design i Tekna također imaju nova sjedala poboljšane udobnosti. Nova sjedala inačice N-Connect presvučena su novom tkaninom Kira Melange izrađenom od PVC-a s detaljima od tkanine koji odgovaraju umetcima s uzorkom.
Na modelima razine Tekna novi je materijal crni PVC s detaljima od PVC-a i s umetcima dijamantnog uzorka na podnožju i naslonu sjedala. Otvor na sjedalima koji unutrašnjosti daje sportski izgled smješten je iza glave putnika i ima crni ukrasni rub.
'Juke je hrabar i odvažan član obitelji Nissan. Glavni razlog za kupnju njegov je dizajn – kupci obožavaju njegov stil i odvažan karakter. Uživali smo u suradnji s kolegama u Nissanovu tehničkom centru u Europi i timom iz tvornice u Sunderlandu na razvoju nove žute boje za Juke koja će biti još odvažnija. Smatramo da će ponuda modela Juke u inačici N-Design s crnim krovom, bočnim retrovizorima i kotačima te uređenjem unutrašnjosti usmjerenim na vozača i prepunim tehnologije dati modelu onaj dodatni faktor. Njime ćemo osvježiti ponudu vozila – svi se članovi dizajnerskog tima raduju vidjeti prvi novi Juke na cesti,' izjavio je Matthew Weaver, potpredsjednik, Nissanov europski centar za dizajn.
Još praktičnija unutrašnjost
Druga poboljšanja u unutrašnjosti na svim razinama opreme modela Juke uključuju veći pretinac za rukavice koji sada ima obujam od 7,8 litara (6,6 l kod inačica s upravljačem na desnoj strani). Naslon za ruku također je redizajniran tako da jamči još bolju potporu, a njegov asimetrični dizajn poboljšava dohvat za 25 mm bez potrebe za smanjenjem veličine držača za čaše. Podizni naslon za ruke skriva središnji pretinac za odlaganje, kao i na prethodnom modelu Juke. Međutim, poklopac sad ima i držač za do tri kreditne kartice.
Sve razine opreme novog modela Juke sad su opremljene električnom ručnom kočnicom, čime se osigurava maksimalni slobodni prostor između prednjih sjedala. Na hibridnoj inačici gumbi papučice e-Pedal i načina rada EV premješteni su na praktičniju lokaciju.
Počevši od razine opreme N-Connecta, sve su inačice opremljene podlogom za bežično punjenje dovoljno velikom za pametni telefon dimenzija sličnih iPhoneu 12 Pro Max. Osim toga, putnici u prednjem dijelu vozila na raspolaganju imaju USB-A i USB-C utičnice.
Tehnološki naprednim klincima (ili odraslima) na stražnjoj klupi svidjet će se dodatak USB-A i USB-C utičnica za punjenje koje će osigurati da njihovi uređaji budu potpuno napunjeni tijekom cijelog putovanja.
Dodatne nove boje karoserije
Iako će se povratak žute boje svidjeti obožavateljima modela Juke, ponuda boja karoserije doživjela je još pokoju promjenu. Prethodnu biserno bijelu zamijenila je nova nijansa, čijom se novom formulacijom postiže još čišća bjelina, a dodano je i više metalnih ljuskica kako bi se postigao jači biserni učinak.
Metalik crna boja također je dobila novu formulu. Nova je boja bogatija i tamnija. To se postiže korištenjem veće količine ugljično crnog pigmenta i zamjenom metalnih ljuskica staklenima, čime se dobiva više sjaja.
U tri najviše razine opreme modela Juke sad su dostupni novi kotači. Svaka razina opreme ima serijske kotače i nudi opciju alternative. Serijski kotači na razinama N-Connecta i N-Design posve su novi i svi imaju dizajn s pet krakova, ali dizajn je jedinstven za svaku razinu, s različitim tehničkim i geometrijskim izgledom. Opcijski kotači na razinama N-Connecta, N-Design, N-Sport i Tekna upečatljiva su alternativa od 19 cola, optimiziranih aerodinamičnih značajki.
Tu je i opcija guma malog otpora kotrljanja za 17-colne kotače, dostupna na hibridnoj verziji razina opreme Acenta i N-Connecta.
Dodatni sustavi pomoći u vožnji
Osvježenje modela Juke donosi i sustav za upozorenje na izlazak iz prometnog traka. Sustav za održavanje vozila u prometnom traku serijski je uključen na razinama opreme N-Design, N-Sport i Tekna. Riječ je o sustavu koji prati položaj vozila Juke u traku, na primjer na autocesti, a kad se vozilo previše približi rubu traka obilježenom bijelim linijama, aktivira vibriranje upravljača kako bi vozaču skrenuo pozornost na to. Ako vozač ne ispravi putanju, vozilo intervenira i ispravlja smjer kako bi vozilo ostalo u traku.
Kako bi se iskoristile prednosti koje donosi visoka razlučivost središnjeg zaslona, razlučivost kamere za vožnju unatrag također je povećana, s 0,3 na 1,3 megapiksela. To znači da je vožnja unatrag sad još jednostavnija zahvaljujući jasnijoj slici, posebno u mračnijim uvjetima vožnje. Kamera za vožnju unatrag sad je serijski uključena u sve razine opreme modela Juke, dok je Around View Monitor, koji spaja slike s četiriju kamera smještenih po cijelom automobilu kako bi pružio pogled odozgo na položaj automobila tijekom parkiranja, dostupan na razini opreme Tekna.
U slučaju naglog kočenja zbog neočekivanog naglog zaustavljanja automobila ispred, kočiona svjetla sad će bljeskati kako bi upozorila vozača u vozilu iza.
Bez promjena u ponudi pogonskih sklopova
Juke nudi dvije opcije pogonskih sklopova. Elektrificirana opcija Juke Hybrid opremljena je Nissanovim motorom s unutarnjim izgaranjem, posebno razvijenim za rad u hibridnom pogonskom sklopu. Motor razvija 94 KS (69 kW) i okretni moment od 148 Nm.
Glavni električni motor proizvodi 36 kW snage (49 KS) i 205 Nm okretnog momenta, a tu je i 15 kW (20 KS) snažan visokonaponski elektropokretač-generator koji radi s pomoću invertera i baterije kapaciteta 1,2 kWh s tehnologijom hlađenja tekućinom.
Rezultat je toga pogonski sklop koji pruža 25 posto više snage od aktualne benzinske inačice, uz smanjenje potrošnje goriva do 40 posto u gradskoj vožnji i do 20 posto u mješovitoj vožnji.
Ispod poklopca motora na opciji Juke koja nije elektrificirana smješten je učinkovit 1,0-litreni trocilindrični benzinski turbomotor DIG-T. Kompaktan je i lagan te zaslužan za zabavne vozne osobine modela Juke koje kupci očekuju. Proizvodi 117 KS (86 kW) i odlikuje se okretnim momentom od 180 Nm (200 Nm uz pretlak). Dostupan je u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, polugicama za promjenu brzina na upravljaču i tri načina rada (Eco, Standard i Sport) kako bi vozači mogli prilagoditi stil vožnje svim uvjetima i pritom se sjajno zabavljati.
13 godina proizvodnje u Ujedinjenoj Kraljevini
Osvježeni Juke se proizvodi u Nissanovoj tvornici u Sunderlandu, gdje je proizvedeno više od 1,3 milijuna primjeraka od predstavljanja originalnog modela 2010. Automobil će se proizvoditi na drugoj proizvodnoj liniji u tvornici, uz model Qashqai.