Groupe Renault prenijet će svoje udjele u Dongfeng Renault Automotive Company Ltd (DRAC) na tvrtku Dongfeng Motor Corporation, a DRAC će zaustaviti svoje aktivnosti vezane uz marku Renault
Renault je predstavio novu strategiju za kinesko tržište, fokusirajući se u budućnosti na dva ključna stupa: električna vozila (EV) i lagana gospodarska vozila (LCV). Zajedničko ulaganje pokrenuto je 2013., a kriza uzrokovana pandemijom COVID-19 mnoge je proizvođače automobila potaknula na redefiniranje aktivnosti.
Što se tiče osobnih automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem, Renault je sklopio preliminarni sporazum s tvrtkom Dongfeng Motor Corporation, prema kojoj Renault prenosi svoje dionice u Dongfeng. DRAC će zaustaviti svoje aktivnosti vezane uz marku Renault.
Renault će nastaviti pružati postprodajne usluge za više od 300.000 kupaca putem Renault trgovaca, ali i putem Alliance sinergije. Daljnji razvoj putničkih automobila marke Renault bit će detaljno objašnjen nešto kasnije u sklopu novog srednjoročnog plana Renaulta.
Renault i Dongfeng će nastaviti surađivati s Nissanom na motorima nove generacije poput isporuka komponenata za DRAC i dizelskih licenci kompaniji Dongfeng Automobile Co., Ltd. Renault i Dongfeng također će se uključiti u inovativnu suradnju na području pametno povezanih vozila.
Što se tiče lakih gospodarskih vozila, povećavanje stope urbanizacije, proširenje e-trgovine, sheme prijevoza u gradu i svestrana upotreba kupaca ključne su karakteristike brzog mijenjanja tržišta LCV-a u Kini. Ovo tržište je dostiglo 3,3 milijuna vozila u 2019., a predviđa se da će zadržati stalan uzlazni put.
Tvrtka Renault Brilliance Jinbei Automotive Co., Ltd. (RBJAC), lansirana u prosincu 2017., ključna je za Groupe Renault za njihovo LCV poslovanje u Kini. Groupe Renault vodeća je na tržištu LCV-a u Europi po prodaji lakih gospodarskih vozila, kao i po prodaji električnih lakih gospodarskih vozila.
Jinbei je dobro uspostavljena marka s 1,5 milijuna kupaca u Kini i prodajom od gotovo 162.000 primjeraka u 2019. godini. RBJAC modernizira Jinbei modele i proširuje liniju s ukupno 5 osnovnih modela do 2023. Ova joint venture tvrtka će također izvoziti u budućnosti.
Kinesko tržište električnih automobila
S 860.000 električnih vozila prodanih u Kini 2019., Kina je daleko najveće tržište električnih automobila na svijetu. Očekuje se da će prodaja dostići 25 posto kineskog tržišta do 2030. godine.
Renault je bio pionir na području električnih vozila i prodao je ih je blizu 270.000 od 2011. To daje snažnu konkurentsku prednost u Kini, što pokazuje i uspješno lansiranje modela Renault City K-ZE, prvog EV automobila iz zajedničkog pothvata, koji se natječe u A-segmentu s najboljim lokalnim proizvođačima automobila. Verzija modela City K-Ze za Europu temeljena na konceptu Dacia Spring prodavat će se od 2021. godine.
'Otvaramo novo poglavlje u Kini. Usredotočit ćemo se na električna i lagana gospodarska vozila, dva glavna pokretača za buduću čistu mobilnost i učinkovitiji utjecaj na naš odnos s Nissanom, rekao je Francois Provost, predsjednik Groupe Renault za regiju Kine.