Slabiji model s baterijom od 42 kWh pokreće elektromotor koji isporučuje 71,1 kW (97 KS), dok je jači s baterijom od 49 kWh snage 84,5 kW (115 KS). Slabija verzija ima krajnju brzinu od 140 km/h, jača verzija 150 km/h. Ubrzanje od 0-100 km/h je 11,7 s, odnosno 10,6 s
Hyundai je u Zagrebu predstavio svoj najnoviji električni model, Inster, mali gradski automobil koji obećava veliki domet i napredne tehnologije po pristupačnoj cijeni. Hrvatska premijera održana je u Z Centru, gdje su posjetitelji mogli iz prve ruke doživjeti ovaj inovativni EV.
Budućnost električne mobilnosti
'Hyundai neprestano pomiče granice u razvoju električne mobilnosti, a ovaj model predstavlja još jedan važan korak prema stvaranju pristupačnih, ali tehnološki naprednih vozila za suvremene vozače', izjavio je Domagoj Burić, Country Manager Hyundai Hrvatska, prilikom domaćeg predstavljanja novog Hyundai Instera.
Hyundai Inster predstavlja uzbudljiv dodatak rastućem tržištu električnih vozila u Hrvatskoj. Njegova kombinacija dometa, tehnologije, dizajna i cijene čini ga privlačnim izborom za sve one koji traže praktično, ekološki prihvatljivo i moderno gradsko vozilo.
Vanjski dizajn i dimenzije
Sa svojim proširenim dimenzijama, Inster je pozicioniran ravno između tradicionalnih sub-kompaktnih gradskih automobila A-segmenta i većih kompaktnih modela B-segmenta. Ovo nudi manevriranje i jednostavnost korištenja koju kupci očekuju uz poboljšanu praktičnost i fleksibilnost zahvaljujući prostranijoj unutrašnjosti i poboljšanom kapacitetu prtljažnika.
Volumen je 280 l do 351 l s kliznim stražnjim sjedalima.
U usporedbi s većim modelima iz gornjeg segmenta, kompaktne dimenzije Instera čine ga idealnim za gradsku vožnju i povećavaju udobnost prilikom parkiranja.
Njegove vanjske dimenzije su sljedeće: duljina 3825 mm, širina 1610 mm (bez retrovizora), visina 1575 mm, međuosovinski razmak 2580 mm.
Vanjski dizajn Instera karakterizira njegov robustan, ali kompaktan profil SUV-a i ravne, čiste površine, sa snažnim branicima automobila, visokotehnološkim branikom u stilu tiskane ploče i odvažnom zaštitnom pločom koja poboljšava prednji i stražnji dizajn Instera.
Osobnost Inster a do izražaja dolazi svojim potpisom LED dnevnih svjetala i pokazivačima smjera, stražnjim svjetlom i branicima s grafičkim pikselima. Kupci mogu dodatno razlikovati izgled automobila s LED projekcijskim prednjim svjetlima i dvobojnom vanjštinom s kontrastnim crnim krovom.
U ponudi će biti 15-colni čelični s poklopcima kotača, 15-i ili 17-colni (205/45R17) aluminijski kotači, ovisno o specifikacijama.
Svestranost interijera i napredni materijali
U unutrašnjosti, Inster pruža poboljšanu tehnologiju i praktičnost s 10,25-inčnim digitalnim klasterom, 10,25-inčnim infotainment zaslonom osjetljivim na dodir s navigacijom i stanicom za bežično punjenje koja čini dio kompaktne središnje konzole dizajnirane za stvaranje većeg osjećaja prostranosti.
Tema piksela se ponavlja iznutra, s grafikom na vrhu upravljača Instera koja pojačava imidž visoke tehnologije automobila. Dizajn interijera također ima prilagodljive ukrase gornjih obloga vrata kako bi vlasnici dodatno personalizirali svoje vozilo.
Unutrašnjost Instera nudi svestranost i prostranost, a sjedala u prvom redu omogućuju prolaz. Sva se sjedala mogu preklopiti ravno – uključujući i vozačevo – za veću fleksibilnost. Dostupna je i opcija prednje klupe te grijana prednja sjedala i upravljač. Sjedala u drugom redu djeljiva su u omjeru 50/50 i klizno se spuštaju.
Izbor vanjske boje Instera uključuje Atlas bijelu, Tomboy kaki, Bijarim kaki mat i nebijeljenu slonovaču, kao i nekoliko novih nijansi, kao što su Sienna Orange narančasta metalik, Aero Silver srebrna mat, Dusk Blue plava mat, Buttercream Yellow Pearl žuta i Abyss Black Pearl crna. Neki odabiri vanjskih boja bit će dostupni u dvobojnim kombinacijama s kontrastnim crnim krovom.
Izbor interijera uključuje crnu, kaki smeđu i Newtro bež dvobojnu s punim platnenim ukrasima.
I eksterijer i interijer koriste održive materijale. Vanjski dio Instera ima crnu recikliranu boju visokog sjaja, koja zamjenjuje čađu koja se tradicionalno koristi u crnoj boji s bojom napravljenom od recikliranih otpadnih guma. Unutra se koristi reciklirani polietilen tereftalat (PET) iz boca i biopolipropilenski materijal izvađen iz šećerne trske.
Mogućnost brzog punjenja i vodeći domet u segmentu
Inster se ističe svojom brzinom punjenja istosmjernom strujom i maksimalnim AER-om, omogućujući korisnicima da potroše manje vremena na punjenje, putuju dalje i u potpunosti iskoriste energiju koja im je na raspolaganju.
Standardno opremljen litij-ionskom baterijom od 42 kWh, Inster je također dostupan s baterijom dugog dometa od 49 kWh kao opcijom. Slabiji model s baterijom od 42 kWh pokreće elektromotor koji isporučuje 71,1 kW (97 KS), dok jači s baterijom od 49 kWh pokreće elektromotor od 84,5 kW (115 KS). Obje verzije nude 147 Nm okretnog momenta. Što se tiče performansi, slabija verzija ima krajnju brzinu od 140 km/h, a jača verzija 150 km/h.Uvrzanje od 0-100 km/h je za slabiju verziju 11,7 s, a za jaču verziju 10,6 s. Pogon je na prednja dva kotača.
S vodećim u segmentu predviđenim dometom od 370 km (WLTP) s jednim punjenjem za model s većom baterijom, Inster redefinira što je moguće od sub-kompaktnog gradskog EV-a, pružajući impresivnu fleksibilnost s procijenjenom potrošnjom energije od 15,3 kWh/100 km (WLTP). Model sa slabijom baterijom nudi preko 300 km dometa.
Kada koristite 120 kW DC High-Power stanicu za punjenje, Inster se može napuniti od 10 do 80 posto u oko 30 minuta pod optimalnim uvjetima. Inster također standardno dolazi opremljen s ugrađenim punjačem od 11 kW, dok su na raspolaganju baterijski sustav grijanja i visokoučinkovita dizalica topline.
Vanjska i unutarnja funkcionalnost Vehicle-to-Load (V2L) osigurava napajanje vanjskih uređaja (110V/220V), omogućujući dvosmjerno punjenje bez potrebe za dodatnom opremom. To kupcima omogućuje slobodno korištenje ili punjenje uređaja poput električnih bicikala, skutera i opreme za kampiranje.Inster je dizajniran za urbani životni stil, kombinirajući kompaktne dimenzije s prostranom unutrašnjosti i naprednim tehnološkim rješenjima. Njegov futuristički dizajn, s prepoznatljivim pikseliziranim LED svjetlima, odražava Hyundaijevu predanost inovacijama. Unutrašnjost nudi pametna modularna rješenja, čineći ga iznenađujuće prostranim za vozilo ove klase.
Inster Cross: Avanturistički duh
Iako informacije o Inster Cross modelu nisu bile u fokusu hrvatske premijere, vrijedi spomenuti da Hyundai planira i crossover varijantu. Prema dostupnim informacijama, Inster Cross nuditi će se s ekskluzivnom Amazonas Green zelenom mat bojom, krovnim nosačima i dodatnim opcijama za ljubitelje aktivnog života.
Sigurnost na prvom mjestu
Inster dolazi s naprednim sustavima pomoći vozaču (ADAS), uključujući Highway Driving Assist 1.5, Smart Cruise Control i Forward Collision-Avoidance Assist 1.5. Ove tehnologije, koje su obično rezervirane za vozila viših segmenata, osiguravaju visoku razinu sigurnosti za vozača i putnike.
Cijena i dostupnost
Hyundai Inster dolazi s vrlo privlačnom cijenom. Osnovni model dostupan je već od 23.890 eura, dok najopremljeniji model stoji 29.890 eura. Uz potencijalne državne poticaje, cijena bi mogla biti još niža, čineći Inster jednim od najpristupačnijih električnih vozila na tržištu.