Godina na izmaku je bila godina konsolidacije njihove transformacije, kretanja prema pametnoj i povezanoj proizvodnji, s agilnijim i optimiziranim procesima, za proizvodnju električnih urbanih automobila i pretvaranje SEAT S.A. u središte električne mobilnosti u Europi
2024. se bliži kraju, ali električna transformacija u SEAT S.A.-u nastavlja se punim gasom. Osvrćući se na godinu koju ovaj španjolski proizvođač automobila SEAT i CUPRA ostavlja iza sebe, suočili su se s mnogim promjenama na njihovom putu prema električnoj budućnosti.
Markus Haupt, potpredsjednik za proizvodnju i logistiku, je rekao: '2024. je bila godina konsolidacije naše transformacije, kretanja prema pametnoj i povezanoj proizvodnji, s agilnijim i optimiziranim procesima, za proizvodnju električnih urbanih automobila i pretvaranje SEAT S.A. u središte električne mobilnosti u Europi'. Dakle, krenimo kroz putovanje elektrifikacije ove tvrtke dok se pripremaju za elektrifikacijsku 2025. godinu.
Pogon za montažu baterijskog sustava
Uz investiciju od 300 milijuna eura i 64.000 m2, izgradnja buduće Radionice 20 u samo godinu dana nezaustavljivo napreduje. Tvornica će imati kapacitet za proizvodnju 1200 baterija dnevno, jednu svakih 40 sekundi, za ugradnju u električne gradske automobile Volkswagen grupe koji se proizvode u Martorellu (Španjolska), kako bi se optimizirali logistički procesi i smanjio ugljični otisak.
PXL preša
Elektrifikacija je također dovela do modernizacije pogona za prešu, uz veliki dodatak nove PXL preše, koja je već u pogonu. Ovaj sustav sa 6 preša snažniji je i učinkovitiji s 81.000 kN sile i stopom proizvodnje od do 4 milijuna dijelova godišnje, opremljen najnovijom povezanom tehnologijom. Koristiti će se za proizvodnju dijelova karoserije za CUPRA Raval i druga urbana električna vozila za Grupu.
KTL pećnica
Nova KTL pećnica u Martorellu prva je potpuno električna transverzalna pećnica za sušenje boje Volkswagen grupe. Temeljen na najnaprednijoj tehnologiji, ovaj optimizirani alat je 42 posto kraći od konvencionalne pećnice, smanjujući gubitak topline i štedeći 2500 tona CO2 emisije godišnje.
Transformacija montažne trake
Ove godine proizvodnja SEAT Ibize i SEAT Arone također je preseljena u liniju 3, kako bi se proizvodna linija 1 pripremila i prilagodila za dolazak električnog urbanog automobila, zajedno s prvim predserijskim automobilima.
P-Bootcamp elektronički hub
Ova inicijativa ima za cilj osigurati fino podešavanje elektronike električnih gradskih automobila korištenjem alata kao što je P-Golden Car, prototip koji simulira ponašanje softvera i omogućuje konfiguraciju i analizu cjelokupnog programiranja vozila prije nego što stigne do pokretne trake.
Više od 170.000 sati obuke
Priprema zaposlenika tvrtke za prijelaz na elektrifikaciju nastavila je igrati ključnu ulogu u 2024., s više od 170.000 sati obuke na svim razinama kako bi se zajamčila stalna i zahtjevna prilagodba timova za postizanje uspjeha u proizvodnji električnog urbanog automobila.