Nakon višemjesečnog špekuliranja i informacija na kapaljku, Nissan je napokon uoči otvaranja autosalona u Frankfurtu pokazao novi Leaf
Novi automobil vizualno gotovo nimalo ne nalikuje svojem prethodniku, a i mehanika je temeljito unaprijeđena.
Tako Leaf sada koristi elektromotor od 150 KS i 320 Nm uparen s baterijom kapaciteta 40 kWh kako bi s jednim punjenjem prevalio 378 km po europskim normama, odnosno 240 km po znatno strožim (i realnijim) američkim. Maksimalna brzina ograničena je na 140 km/h.
Punjenje baterije traje 16 sati sa standardnom utičnicom, odnosno 40 minuta s brzim punjenjem na snažnijim punjačima.
Od značajki valja istaknuti tehnologiju autonomnog upravljanja ProPilot koja je sposobna preuzeti vožnju unutar jedne trake pri brzini od 30 do 100 km/h, te prema potrebi u potpunosti zaustaviti automobil.
Tu je i sustav e-Pedal koji omogućuje vozaču da ubrzava, usporava i koči sa samo jednom papučicom, te niz elektronskih pomagala poput pomoći pri parkiranju, nadzora mrtvog kuta, prepoznavanja prometnih znakova itd.
Novi Leaf u prodaju kreće početkom iduće godine a zasad nije definirana cijena.