U skladu s očekivanjima tržišta i brojnim korištenjima koje privatne osobe i profesionalci trebaju, novi e-Traveller je dostupan u dvije izvedbe: Shuttle i Combispace
Peugeot je predstavio e-Traveller, minibus s potpunim pogonom na struju, specijaliziran za prijevoz osoba u najvećoj udobnosti. Francuski proizvođač u sklopu PSA Grupe modelom e-Traveller upotpunjava gamu električnih vozila marke koja utjelovljuju snagu izbora te ide korak dalje u elektrifikaciji svojih modela. Novi Peugeot e-Traveller će izaći na tržište u Europi u drugoj polovini 2020. godine, a proizvodi se u tvornici pokraj Valenciennesa, u Francuskoj.
Dostupan s višestrukim postavkama prilagođenim prijevozu putnika, s elegantnim stilom, bez kompromisa u pogledu performansi i sposoban za ulaske u gradska središta s ograničenjima u prometu, novi Peugeot e-Traveller će prema proizvođaču ispuniti 'sva očekivanja s tehnološkim, high-end interijerom'.
Oprema i modularnost:
U skladu s očekivanjima tržišta i brojnim korištenjima koje privatne osobe i profesionalci trebaju, novi e-Traveller je dostupan u dvije izvedbe namijenjen prijevozu putnika i užitku u vožnji. Kao Shuttle, za profesionalce u prijevozu putnika (Taxi, hoteli, zračne luke...) s izvedbama Business (5 do 9 sjedala) i Business VIP (6 do 7 sjedala). Verzija Combispace za privatne kupce će biti dostupna u izvedbama Active i Allure. Dostupan od 5 do 8 sjedala, Combispace udovoljava raznolikim potrebama obitelji kao i entuzijasta za sportove te slobodne aktivnosti zahvaljujući raznolikim opcijama sjedala, kako kliznim tako i onima koji se mogu izvaditi.
Prostran i udoban :
Za još veću svestranost, novi Peugeot e-Traveller je dostupan u 3 duljine: Compact (4,6 m), Standard (4,95 m) i Long (5,3 m). Visina vozila je 1,9 m što osigurava da vozilo može pristupiti većini auto parkirališta.
Kompaktna izvedba (4,6 m) je jedinstvena u segmentu i može smjestiti do 9 osoba. U gradskom okruženju je to savršeno zahvaljujući kompaktnosti i upravljivosti s krugom okretanja 11,3 m, što ga čini posebno pogodnim za uske ulice i zagušene gradske centre. Električni motor nudi slobodu kretanja čak i u ograničenom prometu.
Zajedničke osobine različitih verzija su udobnost i unutarnji prostor za sve putnike, kako u prednji redovima, tako i u stražnjim u 2. i 3. redu. Putnicima je udobno bez obzira gdje sjedili, a novi e-Traveller nudi maksimalan prostor za putnike i može prevoziti do 9 osoba s 1500 litara zapremine prtljažnika ili do 5 osoba s 3000 litara ili čak do 4900 litara zahvaljujući sjedalima u 2. i 3. redu koja se mogu ukloniti. Postoje brojni otvoreni i zatvoreni pretinci za pohranu raspoređeni u unutrašnjosti, ukupno do 74 litre.
Novi Peugeot e-Traveller spaja kompaktne vanjske dimenzije s maksimalnim utovarnim kapacitetom. Pogonske baterije su smještene ispod tovarnog prostora tako da nimalo ne utječu na volumen prtljažnika i broj sjedala u vozilu. Ovaj položaj također pogoduje krutosti, osiguravajući ugodnu i udobnu vožnju kao i kod izvedbi s unutarnjim izgaranjem zahvaljujući optimalnom rasporedu težine.
Vjeran konceptu marke u slobodi izbora, novi e-Traveller zadržava elegantan i robustan stil izvedbe s unutarnjim izgaranjem, upotpunjen s nekoliko novih elemenata.
Izvana su tu: logotip Lava, koji se presijava ovisno o kutu gledanja i dolazi kao opcija uz 'Paket Look', otvor za punjenje na prednjoj lijevoj strani, specifična prednja maska, monogram straga 'e-Traveller'. U unutrašnjosti: analogna komandna ploča, nova ručica mjenjača 'e-Toggle', selektor odabira načina vožnje Eco, Normal ili Power, električna parkirna kočnica, specifične grafike na središnjem dodirnom zaslonu. Kao i cockpit u funkciji e-volucije :
Novi Peugeot e-Traveller nudi 3 načina rada:
- Eco (60 kW, 180 Nm) : za autonomiju,
- Normal (80 kW, 210 Nm) : optimalan za svakodnevno korištenje,
- Power (100 kW, 260 Nm) : optimizira performanse prilikom prijevoza nekoliko osoba i prtljage
Temeljen na modularnoj platformi EMP2 (Efficient Modular Platform), Peugeot e-Traveller nudi potpuno električni motor s maksimalnom snagom od 100 kW (136 KS) i maksimalnim okretnim momentom od 260 Nm dostupnim od samog početka za trenutnu reaktivnost, bez vibracija, buke, bez mijenjanja stupnja prijenosa i naravno bez emisije CO₂.
Performanse (u načinu rada POWER) su sljedeće: maksimalna brzina je 130 km/h , ubrzanje od 0 do 100 km/h je 13,1 sekundi, a ubrzanje od 1000 m s mjesta je 35,8 sekundi.
Novi Peugeot e-Traveller je prvo električno vozilo ove francuske marke koje nudi dvije autonomije, a kapacitet litij-ionske baterije je 50 kWh (18 modula) i 75 kWh (27 modula).
Izvedbe (Compact, Standard i Long) dostupne s kapacitetom baterije od 50 kWh koja omogućava domet do 230 km prema protokolu WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). Izvedbe Standard i Long mogu također biti opremljene s baterijom od 75 kWh s kapacitetom do 330 km, prema istom protokolu.
Dostupna su dva tipa ugradjenog pretvarača, za pokrivanje svih načina punjenja, sa 7,4 kW jednofaznim kao standardnim i 11 kW trofaznim kao opcijom. Načini punjenja su fleksibilni i prilagodljivi svakodnevnoj dnevnoj situaciji. Nekoliko vrsta punjenja je moguće:
- Iz standardne utičnice (8 A) : za potpuno punjenje za 31 h (50 kWh baterija) ili 47 h (75 kWh baterija)
- Iz pojačane utičnice (16 A) : za potpuno punjenje za 15 h (50 kWh baterija) ili 23 h (75 kWh baterija)
- Iz 7,4 kW Wall Box-a : potpuno punjenje za 7h30 (50 kWh baterija) ili 11h20 (75 kWh baterija) s jednofaznim ugrađenim pretvaračem (7,4 kW)
- Iz 11 kW Wall Box-a : potpuno punjenje za 5 h (50 kWh baterija) ili 7h30 (75 kWh baterija) s trofaznim ugrađenim pretvaračem (11 kW)
- Iz super brzih punionica: regulacija temperature baterije omogućava korištenje punjača od 100 kW i postizanja kapaciteta punjenja od 80 posto u 30 min (50 kWh baterija) ili 45 min (75 kWh baterija)
Garancija sigurnosti i udobnosti za korisnike, potpuno električna izvedba može imati sljedeće tehnologije i sustave za pomoć u vožnji: klizna bočna vrata s automatskim otvaranjem, otključavanje i zaključavanje vozila bez ključa, Head-up zaslon, Grip Control, pomoć pri kretanju na kosini, VisioPark 1, prilagodljivi regulator brzine vozila, sustav za upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka, upozorenje na opasnost od sudara, automatsko kočenje u slučaju sudara, upozorenje na pažnju vozača, prepoznavanje prometnih znakova i preporuka brzine, prošireno prepoznavanje prometnih znakova, nadzor mrtvog kuta i dr.
Kako bi se osigurala sigurnost pješaka, u gradu do 30 km/h, čuje se zvučni signal koji upozorava na kretanje vozila unaprijed ili unatrag.