Od 1950. Peugeot je uvijek imao karavane, nudeći više unutarnjeg prostora i, u mnogim slučajevima, više sjedala od limuzina. Tijekom desetljeća uspješno su se etablirati u segmentima u nastajanju kao što su monovolumeni ili SUV-ovi, s karakteristikama, poput modularnosti ili svestranosti
Gotovo slučajno, Peugeot je ušao u svijet obiteljskih karoserija, koje su postale ključni element njegove komercijalne ponude tijekom gotovo tri četvrt stoljeća. Prvi model marke lansiran nakon Drugog svjetskog rata, Peugeot 203, privukao je pozornost svojom estetikom koja je mnoge elemente posuđivala od američkih automobila. U to su vrijeme Sjedinjene Države počele istraživati modernizaciju koncepta Station Wagon (SW), produženih verzija svojih automobila koji su do 1910. godine privukli pozornost svojim teretnim kapacitetom.
Godine 1946. prvi takav model predstavljen je američkom tržištu s metalnom karoserijom. Peugeotovi inženjeri i dizajneri su to primijetili i odlučili lansirati sličnu verziju modela 203, ne znajući hoće li postojati baza kupaca za taj tip karoserije. Tako je 1950. godine rođen Peugeot 203 Station Wagon, prvi moderni obiteljski automobil u potpunosti osmišljen i proizveden u Europi.
S dužinom od 4,58 m i dodatnim međuosovinskim razmakom od 20 cm u usporedbi s limuzinom lansiranom prethodne godine, Peugeot 203 Station Wagon dokazao je da se kockanje isplatilo. Između 1950. i 1956. godine proizvedena je 61.000 primjeraka ove verzije. Među njegovim glavnim prednostima: tri reda sjedala za smještaj do 8 putnika i praktična stražnja vrata prtljažnika s bočnim otvaranjem za pristup prtljažniku. Komercijalna verzija je puštena u prodaju s istom karoserijom, opremljena ovjesom s lisnatim oprugama za prilagodbu većim opterećenjima.
Ova vrsta vozila je ovdje da ostane, kao što je pokazao Peugeot 403 Familiale, koji je lansiran 1957. i nudio je mjesto za devet osoba u tri reda sjedala i slijedio je obrazac 203 s 1,5-litrenim motorom pojačanim na 58 KS koji je mogao postići brzinu od 125 km/h. U listopadu 1959. stigao je diesel motor Indenor 1.8 od 48 KS, koji je mogao postići 105 km/h.
Šezdesetih godina prošlog stoljeća Peugeot je ojačao ponudu obiteljskih karoserija uvodeći je u nove segmente. Godine 1963. predstavljen je Peugeot 404 Station Wagon, koji je zadržao tri reda sjedala i predstavio ponudu s dva 1.6 benzinska motora od 72 KS odnosno 85 KS, te dva dizelska motora od 1.8 i 55 KS te 2.9 od 68 KS. Tri godine kasnije, 'lavlja marka' predstavlja drugi model svoje dvostruke ponude: Peugeot 204 Break, veću verziju svog prvog modela iz obitelji '2' s obiteljskom verzijom i pogonom na prednje kotače. Uz isti međuosovinski razmak i duljinu kao limuzina (3,97 m), nudio je više prostora u unutrašnjosti.
1971. je bila godina lansiranja Peugeot 504 Break i Estate, koji je plijenio pozornost svojim velikim dimenzijama za standarde tadašnjeg europskog tržišta. Dizajnirao ga je Pininfarina, a bio je dostupan u dvije verzije: Break, s dva reda sjedala i Familiare, s 3 reda. Također 1971. u Francusku je stigao Peugeot 304 Break, duža evolucija modela 204 s modernijom estetikom.
S dolaskom 80-ih, Peugeot 305 Break pojavio se na tržištu predstavljajući, po prvi put za marku, djeljivu stražnju klupu za povećanje njegove svestranosti.
Peugeot 505 Break, koji je svoje komercijalno putovanje započeo 1982. godine, ušao je u povijest iz nekoliko razloga. Bio je to posljednji Peugeotov model sa stražnjim pogonom i također je označio kraj opcije 'karavan' i njegovog trećeg reda sjedala, ali je također postao prvi Break koji ima turbodizelski motor i također prvi koji nudi pogon 4x4 kroz Dangel.
Njegov nasljednik, Peugeot 405 Break (1988.) imao je hidropneumatski ovjes u svojim 4x4 verzijama. Bio je to jedini put da je Peugeot koristio ovu tehnologiju u jednom od svojih modela. Sa svoje strane, Peugeot 406 Break (1996.) bio je prvi model marke koji je koristio tzv. multiplexing, kao i debitirao s vertikalnim dizajnom straga za optimizaciju nosivosti.
S Peugeot 306 Break (1997.) francuska je tvrtka ponovno imala dvostruku ponudu u ovom segmentu, vođena uspjehom obiteljskih automobila na tržištima sjeverne i srednje Europe.
21. stoljeće donijelo je promjenu u nomenklaturi. Break oznaka 80-ih i 90-ih se zamijenila s akronimom SW, skraćenicom za Station Wagon, povratkom na podrijetlo linije koju su izazivali monovolumeni i rani SUV-ovi. Peugeot 307 SW (2002.) ne samo da prihvaća izazov, već također prenosi modularnost novih prijedloga na obiteljski automobil, postavši bestseler. Iskoristio je veći razmak od tla i 4,40 m duljine kako bi ponudio panoramski stakleni krov kao izvrsnu novost, uz mogućnost 7 sjedala u 3 reda.
Iste godine lansiran je Peugeot 206 SW, prvi debi marke u segmentu B. S dužinom od samo 4 m od limuzine se razlikovao većom dužinom, specifičnim stražnjim ovjesom i stražnjim vratima sa skrivenim okomitim ručkama. Terenska verzija 'Escapade' lansirana je u Brazilu, predviđajući tržišne trendove i SUV groznicu za jedno desetljeće. Nasljednik modela 206, Peugeot 207 SW (2006.) već je uključio postavku za vanjske terene u Europi... i u ponudi ga je zamijenila prva generacija Peugeot 2008.
U višim kategorijama, Peugeot 407 SW (2004.) bila je prva karavanska verzija koja je dizajnirana kao zaseban automobil, a ne kao derivat limuzine, sa značajkama kao što je stražnji prozor koji se protezao na strane zbog posebnog dizajn stupova. Debitirao je s inovativnim deformabilnim paralelogramskim ovjesom i bio je pionir među automobilima Peugeot u opremanju motora s više od četiri cilindra, posebno V6.
U isto vrijeme, francuski je brend ustrajao u svojoj strategiji dvojne ponude s prvim Peugeot 308 SW (2008.), koji je imao tri reda i panoramski krov koji su mu omogućili borbu protiv monovolumena. Sa svoje strane, Peugeot 508 SW I (2011.) je predložio novi stilski jezik i uveo hibridnu tehnologiju, u kombinaciji s dizelom, u svojoj terenskoj verziji RXH, koja je nudila pogon na sve kotače i 200 KS.
Druga generacija Peugeota 308 SW (2014.) uključuje široku paletu tehnološke opreme poput zaslona osjetljivog na dodir ili funkcija pomoći u vožnji, kao i ponudu sjedala podijeljenog u omjeru 2/3 1/3.
Trenutna ponuda Peugeot 308 SW prekretnica je u kategoriji koja spaja stilove karoserije kao što su break, tourer i station wagon zahvaljujući dinamičnom dizajnu, visokoj razini tehnološke opreme i prisutnosti novih prepoznatljivih značajki marke, koji produbljuju njegov vrhunski izgled i visoke performanse. Ovaj model ponovno uzdrmava temelje svog segmenta svojom novom 100 posto električnom verzijom, koja uključuje inovativni elektromotor od 156 KS (115 kW) koji nudi domet od 413 km, vozeći kako je propisano WLTP ciklusom, što ga čini jednim od od rijetkih prijedloga koji u svom asortimanu nudi četiri vrste energije.
Arhitektura Peugeota 308 SW optimizirana je kako bi ponudila maksimalan unutarnji prostor. Ima kapacitet prtljažnika do 608 litara, što je impresivno u automobilu dugom 4636 mm i širokom 1852 mm. Ovaj kapacitet je također višestruko povećan zahvaljujući iznimnoj modularnosti. Njegov drugi red sjedala, s naslonom koji se može podijeliti u 3 dijela (40/20/40) i opremljen daljinskim upravljačima za preklapanje iz prtljažnika, omogućuje vam da organizirate unutrašnjost kako biste je prilagodili svim okolnostima. Poklopac prtljažnika je motoriziran.
Sa svoje strane, novi Peugeot 508 SW impresionira svojim novim prednjim dijelom, koji uključuje inovativna Matrix LED prednja svjetla i u kojima se motiv rešetke stapa s branikom. S tehnološkog gledišta, Peugeot i-Cockpit® vozačko sjedalo je obnovljeno iz kojeg se upravlja najnaprednijim funkcijama pomoći u vožnji. Ispod haube dovršava svoju ponudu PHEV s novim Plug-In Hybrid 180 motorom.
Njegov dizajn ističe eleganciju i dinamičnost ovog modela zahvaljujući sportskim linijama i privlačnoj estetici visoke tehnologije u kojoj nove boje i materijali dobivaju na značaju. Ove su inovacije vidljive na prednjem dijelu novog Peugeot 508 SW, koji predstavlja novi amblem u središtu rešetke koja, kao i u najnovijim modelima marke, uključuje dekorativne elemente sve dok se ne stopi s branikom kako bi se stvorio dojam kontinuiteta. U amblemima i logotipima, nova grafika marke usvojena je u bazalt sivoj boji koja izražava modernost i eleganciju.
Elektrifikacija nastavlja napredovati u novom Peugeot 508 SW. Uz Plug-In Hybrid 360 motor s pogonom na sve kotače rezerviran za 508 Peugeot Sport Engineered, dodani su Plug-In Hybrid 225 i novi Plug-In Hybrid motor od 180 KS.
Razvijen od strane istog inženjerskog tima koji je stvorio ovu pobjedničku sagu, 508 SW Peugeot Sport Engineered je sportski automobil pokretan elektrificiranom tehnologijom koja uključuje sva iskustva u pogledu aerodinamike, mehaničkih komponenti i performansi razvijenih na natjecanjima. Njegova shooting brake silueta plijeni pozornost i svojim oštrim, atletskim dizajnom i zadivljujućim performansama.
Plug-in hibridni pogon modela 508 Peugeot Sport Engineered ne samo da omogućuje kombinirani rad benzinskog motora PureTech 200 i njegova dva električna motora, smještenih na prednjoj i stražnjoj osovini, za ukupnu snagu od 360 KS, s pogonom na 4 kotača, ali također omogućuje odabir četiri različita načina vožnje: Sport, Electric, Comfort, Hybrid i 4WD.
U neposrednoj budućnosti, prvi detalji Peugeot E-5008, SUV-a koji će na tržište stići u sljedećih nekoliko mjeseci, usvojit će mnoge elemente koji su dio DNK Peugeot obiteljskih automobila, poput interijera profinjenog dnevnog, sa 7 sjedala i lakim pristupom udobnom trećem redu.
Bit će opremljen novim Peugeot Panoramic i-Cockpit® koji užitak vožnje podiže na višu razinu zahvaljujući lebdećem i zakrivljenom HD širokom zaslonu od 21 inča koji kombinira head-up zaslon sa središnjim zaslonom osjetljivim na dodir.