Iako Lexus nije naveo podatke o motorima, čini se da se tu ništa ne mijenja i koriste se oni iz prethodnog modela
Danas je Lexus predstavio novi luksuzni SUV za 2020. godinu, otkrivajući evolucijske promjene ključnog modela marke, koji je pomogao u uspostavi segmenta luksuznih SUV-a kada je predstavljen 1998. godine. RX svjedoči o Lexusovoj stalnoj predanosti održavanju statusa pionira luksuznog SUV segmenta.
Vanjski izgled modela RX (2020) zadržava snažan i sportski izgled, dok je karakterna linija koja ide od prednjeg dijela vozila prema stražnjem dijelu poboljšana, dajući njegovom ukupnom izgledu izniman protok i konzistentnost. Rezultat je elegantan, dinamičan vanjski izgled koja naglašava Lexusov novi dizajnerski jezik. Što se tiče vozačkog karaktera RX-a, on obuhvaća Lexusove uzbudljive performanse slijedeći LC i LS vodeći kupe i sedan, jer su inženjeri promatrali svaki dio vozila te poboljšavali krutost karoserije i sustava ovjesa, kao i dodavanje novih amortizera i sustava kontrole kočnica. Prema Lexusu, rezultat je vozilo s izvrsnim osjećajem za rukovanje i preciznošću, što korisnicima omogućuje precizno praćenje željenih voznih linija. Također, novi RX opremljen je prvim svjetskim BladeScan tipom AHS (Adaptive High-beam System) za automatsko prilagođavanje dugih svjetala u nailasku drugog vozila i najnovijom generacijom Lexusovog sigurnosnog sustava (Lexus Safety System +).
Iako u predstavljanju novog RX-a sam proizvođač nije naveo podatke o motorima, za pretpostaviti je da se tu ništa ne mijenja i koriste se oni iz prethodnog modela. U modelima RX450h AWD (pogon na sve kotače) je benzinski 3,5-litreni V6 motor uz hibridni sustav, kao i u modelu RX450h 2WD (pogon na prednja dva kotača). U modelima RX300 2WD i RX300 AWD za pogon se koristi dvolitreni četverocilindrični benzinac s intercoolerom i turbinom.
Novi oblikovani prednji i stražnji odbojnici sada povezuju prednji kraj sa stražnjim, čime se postiže dinamičniji izgled vozila. Prepoznatljiva Lexusova maska sada ima L uzorak uobličen u mrežu te se spaja s prednjim odbojnikom. Tu je i novi donji panel ispod prednje maske, koji daje izgled čvrstoće i stabilnosti. Straga, dizajneri su preuredili stražnji branik koji se stapa s grafikom prozora na donjem dijelu stražnjeg stupa, dajući stražnjoj strani izrazito elegantan i snažan oblik. Nadalje, komponente poput ispušnog lonca i podvozja naglašavaju širinu vozila, što stražnji kraj čini sportskim i agresivnim. Nova elegantno vitka prednja svjetla daju prednjoj masci novostvorenu oštrinu. Na stražnjem kraju kombinirana svjetla imaju motiv oblika L.
U unutrašnjosti, treći red sjedala sada ima dva različita položaja za sjedenje, dok je drugi red sjedala modela s tri reda rekonfiguriran i uključuje tzv. kapetansko sjedalo, u kojem se sjedi odvojeno od drugog putnika u drugom redu.
Jedna od najvećih promjena u novom RX-u su značajna poboljšanja koja pridonose užitku u vožnji koji proizlazi iz promjena na ovjesu i povećane krutosti karoserije. U konstrukciji karoserije intenzivno se koristilo lasersko (Laser Screw Welding ili LSW) i točkasto zavarivanje na cijelom vozilu, s povećanim korištenjem ljepila visoke čvrstoće (4,2 metra strateški postavljenog ljepila). U kombinaciji s ukrućivanjem stabilizirajućih šipki (sada su one šuplje i 1 mm šire) i povećanom krutošću glavčine, rezultat je brži odziv na reakciju vozača prilikom upravljanja vozilom. Novi RX ima aktivni sustav pomoći prilikom skretanja (Active Cornering Assist ili ACA) koji eliminira podupravljanje ako se pritisne papučica gasa usred skretanja u zavoju, kao i dramatična poboljšanja u podešavanju elektroničke stabilnosti, čime se precizno prati željena vozna linija u svim uvjetima.
Redizajnirani amortizeri RX-a sada su opremljeni novim uređajem za kontrolu trenja (Friction Control Device ili FCD) koji gumenim umetkom dodatno smanjuje visokofrekventne vibracije uzrokovane malim neravninama na površini ceste.
Lexus je pionir u tehnologijama automobilske rasvjete i bio je prvi proizvođač automobila koji je opremio vozila LED prednjim svjetlima i sustavom prilagodljivih dugih svjetala (Adaptive High beam System ili AHS) kako bi povećao sigurnost u trenutku nadolazećih vozila. U novom RX-u Lexus uvodi prvi na svijetu sustav BladeScan prilagodljivih dugih svjetala. Svjetlo s LED izvorom svijetli na zrcalo koje se vrti velikom brzinom, a svjetlo se prenosi na objektiv kako bi osvijetlilo cestu ispred sebe. Iako se čini da se svjetlo ne pomiče, BladeScan precizno kontrolira raspodjelu svjetla sinkroniziranjem rotacije te uključivanjem i isključivanjem LED prednjih svjetala. Budući da se učinak dugih svjetala može proširiti na prirodniji način, sustav osvjetljava točke koje je teško vidjeti s konvencionalnim sustavima dugih svjetala, kao što je rub ceste. Također omogućuje vozaču da prije toga prepozna pješake i prometne znakove, bez ometanja vidljivosti vozača u vozilu ili vozača koji putuju u suprotnom smjeru. BladeScan još nije dostupan na svim tržištima zbog regionalnih propisa.
RX (2020) također dolazi s najnovijom verzijom, sustavom Lexus Safety System +, s naprednim tehnologijama za sigurnost i sprječavanje nezgoda. Glavne značajke Lexusova sigurnosnog sustava + uključuju: pre-collision sustav (prije sudara) koji koristi fotoaparat u vozilu i radar s milimetarskim valovima postavljenim na prednjoj rešetki kako bi pomogao u pronalaženju biciklista tijekom dana i pješaka u uvjetima slabog osvjetljenja. Dinamički radarski tempomat (Dynamic Radar Cruise Control ili DRCC) i pomoć pri držanju vozne trake (LTA) kombiniraju se kako bi novi RX vozač lakše zadržao u voznom traku. Ako sustav detektira potencijalni odlazak iz trake, LTA upozorava vozača vizualnim upozorenjem i zvučnim upozorenjem ili vibracijom upravljača (može se primijeniti i mala korekcija upravljanja). Već prethodno opisan, adaptivni sustav dugih svjetala (AHS) automatski smanjuje svjetlinu u određenim područjima ispred automobila kako bi se izbjeglo oštro osvjetljavanje nadolazećih vozila ili vozila ispred. Pomoć pri prepoznavanju prometnih znakova (Road Sign Assist ili RSA) prima informacije o prometnim znakovima pomoću kamere i navigacijskih karata te ih prikazuje na zaslonu s prikazom na head-up zaslonu i višestrukim informacijskim zaslonom.
RX (2020) ima novi zaslon osjetljiv na dodir, uz Lexusovo originalno daljinsko sučelje na daljinskom upravljaču (koje se mijenja od tipa kontrolera do tipa trackpad). Korištenje pametnog telefona ugrađeno je u dizajn, s novim držačem telefona i USB priključkom te povezivanjem s Apple CarPlay, Android Auto i Baidu CarLifeom. Upravljanje glasom omogućeno je putem izvorne veze s računalom u oblaku (cloudu) ili telefonom korisnika na sustavima Apple Siri, Google Assistant ili Baidu CarLife. Isto tako, vozači mogu odabrati ili Lexusovu navigaciju ili verziju navigacije s pametnog telefona.