Zbog napretka u tehnologiji rasvjete posljednjih godina, inženjeri će ubuduće trebati razvojno i testno okruženje neovisno o klimatskim prilikama i određenom vremenu dana, koje pruža ponovljive okolišne uvjete
Porsche je objavio kako njihov razvojni centar u njemačkom gradu Weissachu proširuje svoje kapacitete izgradnjom testnog centra za razvoj prednjih svjetala. Pored 100 metara duge asfaltirane staze, odnosno ispitnog polja za procjenu svjetlosti, zgrada veličine 2700 m² će uključivati područje za analizu i ispitivanje, kao i laboratorij za mjerenje svjetlosti. Prema trenutnim planovima ovaj svjetlosni kanal bi trebao započeti s radom krajem 2022. godine.
Porsche je uvijek slijedio načelo da modeli ovog proizvođača sportskih automobila budu prepoznatljivi iz daljine. Optika farova igra važnu ulogu u tome. 'Tehnologija u području tehnologije automobilske rasvjete brzo se razvija. Izgradnja modernog svjetlosnog kanala u razvojnom centru u Weissachu stoga je logičan korak kako bismo našim vozilima i dalje dali identitet i odličan noćni vid kao dio rasvjetne tehnologije. To nam omogućava postupno daljnje razvijanje strategije rasvjete u Porscheu', objašnjava Michael Steiner, član uprave za istraživanje i razvoj u Porsche AG.
Do sada je laboratorij za svjetla u razvojnom centru Porschea, kao i odjel za procjenu svjetlosti imao ispitnu dionicu dugu oko 30 metara. Vanjski mjerni odjeljak koristi se za noćna mjerenja i za procjenu raspodjele farova. Zbog napretka u tehnologiji rasvjete posljednjih godina, inženjeri će ubuduće trebati razvojno i testno okruženje neovisno o klimatskim prilikama i određenom vremenu dana, koje pruža ponovljive okolišne uvjete. S dovršetkom svjetlosnog kanala, prethodna ispitna polja također će se preseliti u novu zgradu.
Ispitna zgrada se gradi pored Porscheovog dizajnerskog studija otvorenog 2014. u okrugu Mönsheim i integrirana je u dvorištu studija unutar granica tvornice. Zbog lokacije u neposrednoj blizini studija, funkcionalni i dizajnerski razvoj će se u budućnosti sjediniti na jednom mjestu. Nakon koordinacije s građevinskim vlastima, svjetlosni kanal će biti prekriven zemljom, a očekuje se da će zemljani radovi započeti u trećem kvartalu 2020. godine.
'Porsche se zalaže za održivo razmišljanje i djelovanje u svim područjima tvrtke', kaže Jürgen King, šef odjela za središnju izgradnju, upravljanje okolišem i energijom u Porsche AG. 'Za izgradnju svjetlosnog kanala potrebno je pomaknuti odgovarajuće mase zemlje. Privremeno se ta zemlja skladišti na postojećim biljnim površinama, obrađuje i djelomično ponovo upotrebljava na ostalim gradilištima, poput novog klimatskog tunela za ispitivanje hlađenja, klimatizacije, sigurnosti i emisija. Sve mjere što se tiče zemljanih radova slijede ranije razvijeni cjelokupni ekološki koncept.'
Porsche razvojni centar prilagođava tehnologijama budućnosti, i od 2010. tvrtka je uložila visok troznamenkasti iznos u milijunima eura u izgradnju novih zgrada i sustava. Porsche će i ubuduće investirati u građevinske projekte na ovoj lokaciji, uključujući novi svjetlosni kanal.