Biti će dostupan s nizom od pet motora, uključujući opciju potpunog hibrida E-Tech od 145 KS. Za veći užitak u vožnji i dinamičniju vožnju, vozni je mehanizam revidiran, a servo upravljač ponovno kalibriran. Ovisno o verziji, sustav Extended Grip optimizira trakciju u svim uvjetima vožnje
Renault je 2019. godine predstavio potpuno novu, drugu generaciju Captura pravog predstavnika B-SUV segmenta. Svestran i multitalentiran, kompaktan izvana (4,23 m) i prostran iznutra, modularan za prilagodbu korisnicima, jednako se dobro osjeća u gradu ili izvan. Kupci cijene njegov visoki položaj za vožnju, koji omogućuje lak pristup vozilu i dobru preglednost ceste. Sve te kvalitete objašnjavaju uspjeh automobila koji je prodan u više od dva milijuna primjeraka u 90 zemalja diljem svijeta od lansiranja prve generacije prije deset godina.
Novi Captur, odnosno njegova opsežno unaprijeđena druga generacija upravo predstavljena, usvaja novi dizajnerski jezik koji je pokrenuo Gilles Vidal, Renaultov voditelj dizajna. Igrajući se svjetlom i materijom s napetim linijama i preciznim detaljima, novi jezik stvara stilskiji i dinamičniji učinak. Sa svojim novim prednjim dijelom, novi Captur dobiva vrhunski izgled.
Prea riječima njegovih kreatora, novi Renault Captur će nastavit postavljati standarde u urbanim SUV vozilima, tržištu koje čini polovicu ukupne prodaje u B-segmentu, koji sam čini 30 posto ukupnog tržišta. Novi Captur zadržava svoju svestranost, dvobojne boje karoserije i izdašan unutarnji prostor, zajedno s nizom opreme visoke tehnologije.
Uz ove kvalitete, koje su sve dio njegove DNK, Captur nove generacije dobiva niz novih značajki. Izražajniji iznutra i izvana, stil donosi jedinstvenu notu elegancije i sportskog duha s novom završnom obradom Esprit Alpine. Kabina je predstavljena novim presvlakama i novim zaslonima na kontrolnoj ploči.
Dostupan ovisno o verziji, multimedijski sustav OpenR Link s ugrađenim Googleom pruža najbolje u ugrađenoj tehnologiji s Android Automotive 12, prvim u svijetu u B segmentu. Potpuno nova elektronička arhitektura podiže sigurnost na novu razinu, s nizom najnovije generacije pomoći u vožnji uključujući funkciju prediktivne hibridne vožnje i Active Driver Assist, za razinu 2 autonomne vožnje.
Ovisno o zemlji prodaje, novi Renault Captur biti će dostupan s nizom od pet motora, uključujući opciju potpunog hibrida E-Tech od 145 KS, koju je već npr. odabralo preko 41 posto kupaca u Francuskoj. Za veći užitak u vožnji i dinamičniju vožnju, vozni je mehanizam revidiran, a servo upravljač ponovno kalibriran. Ovisno o verziji, sustav Extended Grip optimizira trakciju u svim uvjetima vožnje.
I dalje se proizvodi u tvornici u Valladolidu, a biti će dostupan u Europi od travnja 2024.
Vanjski dizajn
Novi prednji kraj poprima elegantniji, tehnološkiji izgled, s jednodijelnim logotipom Nouvel'R ugrađenim u rešetku hladnjaka s više strana i višim, horizontalnijim poklopcem motora. Svi ovi detalji naglašavaju jači identitet novog Captura. Gornji dio rešetke stvara igru svjetla svojim reljefnim oblicima, te kontrastom između tamne sjajne pozadine i prozirnih umetaka. To izaziva višestruke refleksije preko rešetke hladnjaka, poput vala koji se širi od dijamanta u sredini prema prednjim svjetlima i braniku, sa svojim sićušnim reljefnim paralelogramima.
Očaravajući vizualni efekt stvoren kroz minuciozan proces dizajna koji uključuje svjetlo, materiju i teksturu. U svrhu hlađenja motora, prednji kraj ima vodoravni usisnik zraka iznad aerodinamičkog razdjelnika, s još jednim u braniku. Dva otvora za zrak smještena s obje strane prednjeg dijela, pored dnevnih svjetala, doprinose aerodinamici i hlađenju prednjih kočnica. Ovaj sofisticirani novi dizajn pridonosi luksuznijem dojmu novog Captura.
Nova prednja svjetla imaju potpuno LED tehnologiju kao standard na svim razinama opreme. Na isti način kao i na novom Cliju, LED dnevna svjetla poprimaju okomiti poludijamantni oblik, slobodno inspiriran logom marke. Prednja svjetla oživljavaju u novom slijedu dobrodošlice kada se vrata otključaju daljinski, stvarajući prijateljski, moderan učinak.
Kućište stražnjeg svjetla sada je prozirno, otkrivajući unutrašnjost svjetala. U kombinaciji s novim logotipom i redizajniranim difuzorom, ova značajka daje stražnjem kraju suvremeniji izgled s višom razinom percipirane kvalitete.
Završna obrada Evolution uključuje 17-colne Flexwheel kotače za 'uljepšavanje' (17-colni aluminijski naplatci dostupni kao opcija) s mat crnom bojom na donjem dijelu karoserije i dugačkim crnim prednjim i stražnjim zaštitnim pločama.
Viša Techno završna obrada uključuje potpuno nove 18-colne aluminijske naplatke i crnu boju visokog sjaja na donjem dijelu karoserije i pojasu. Novi završni sloj Esprit Alpine odmah se može prepoznati, sa svojim logotipima u crnoj boji leda, okvirima prozora u crnoj boji visokog sjaja, 19-colnim kotačima specifičnog dizajna i veličine, aerodinamičnim spliterom te prednjim i stražnjim zaštitnim pločama s mat bojom Slate Grey.
Dvobojna karoserija: 14 mogućih konfiguracija
Dostupno je šest boja karoserije: Biserno bijela, Oyster siva, Zvjezdano crna, Gunmetal siva, željezno plava i plameno crvena. Opcijska dvobojna shema boja popularna je kod kupaca, koji mogu odabrati Highland Grey sivu, Starry Black crnu ili Perle Beige bež za krov i retrovizore. Ova zadnja boja je nova nijansa šampanjca. Nije dostupan s završnim slojem Esprit Alpine.
Novi Renault Captur dostupan je u izboru od 14 šarenih konfiguracija. Podižući personalizaciju još dalje, dodatni paket vanjskih boja uključuje retrovizore u Highland Grey siva ili Perle Beige bež (Crna visokog sjaja je standardna), s prednjim i stražnjim zaštitnim pločama i bočnim letvicama u Highland Grey sivoj, Perle Beige bež ili High Gloss Black crnoj.
Novi Captur može se personalizirati sa širokim rasponom opreme dostupnom po narudžbi ili putem postprodajne mreže, uključujući bočno osvjetljenje, izbočne pragove, kuku za vuču, nosač za bicikle i pragove s pozadinskim osvjetljenjem.
Interijer
Otmjeniji stil izvana također je vidljiv iznutra. Kabina poprima moderniji izgled s multimedijskim sustavom OpenR Link i novim zaslonima na armaturnoj ploči (do 10,25 inča). S novim presvlakama na svim razinama opreme, automobil dobiva vrhunski izgled i dojam. S bogatom standardnom opremom za sportski ugođaj interijera, nova završna obrada Esprit Alpine 'poziva vas na cestu'.
Vrhunska povezivost i multimedijska tehnologija uz OpenR Link
Novi Captur dobio je multimedijski sustav OpenR Link s ugrađenim Googleom (ovisno o izvedbi). Uključuje najbolju ugrađenu tehnologiju s Android Automotive 12. Prvo u svijetu za vozilo B-segmenta. U središtu glavne konzole, novi 10,4-inčni okomiti zaslon osjetljiv na dodir (960 x 1280 piksela) omogućuje korisnicima da iskoriste sve prednosti ekskluzivnog interaktivnog sadržaja, zajedno sa širokim rasponom usluga.
OpenR Link je jednostavan za korištenje i hiperpovezan, intuitivan za korištenje poput pametnog telefona. Osim što je potpuno prilagodljivo, sučelje je kompatibilno s Android Auto i Apple Carplay za žično i bežično povezivanje pametnog telefona.
Googleovim uslugama kao što su Google Maps, Google Assistant i preko 50 (ovisno o zemlji) Google Play aplikacija može se pristupiti dodirom prsta, baš kao na pametnom telefonu.
Nove presvlake i nova završna obrada Esprit Alpine
Atmosfera interijera je moderna i gostoljubiva, s potpuno novim presvlakama. Siva i vrijesko siva tkanina za sjedala na Evolution završnici dobiva žute gornje šavove na Techno, s Renault dijamantnim uzorkom na unutarnjim bočnim potporama prednjih sjedala. Nova završna obrada Esprit Alpine ima višestruko teksturiranu zrnastu tkaninu za pokrivanje na sjedalima i pločama vrata i plavo-sivi umetak na kontrolnoj ploči.
Kabina također jako naginje marki Alpine, simbolu sportske elegancije na francuski način, s nacionalnom zastavom na bočnim rubovima, sigurnosnim pojasevima s plavim gornjim šavovima, aluminijskim sportskim papučicama, brendiranim pragovima na vratima i posebnim upravljačem .
Prostor za koljena suvozača straga i dalje je među najboljima na tržištu, s 221 mm, zahvaljujući stražnjoj klupi dizajniranoj za pomicanje više od 16 cm. Ovo korisnicima omogućuje stvaranje više prostora za teret ili putnike prema potrebi. Kabina uključuje ukupno 24,7 litara prostora za pohranu, uključujući 7-litreni pretinac za rukavice i, ovisno o verziji, džepove za mape na stražnjim stranama prednjih sjedala.
Modularni utovarni prostor
Što se tiče kapaciteta prtljažnika, novi Captur spada među najbolje na tržištu, s najvećim volumenom od 616 litara (536 dm³ VDA) kada se stražnja klupa gurne do kraja prema naprijed (dodatne 132 litre / 114 dm³ VDA). Prtljažnik je modularan, sa stražnjom klupom koja se pomiče više od 16 cm i uklonjivom podnicom koja stvara ravan prostor. S preklopljenim stražnjim sjedalima (2/3-1/3 podijeljena), duljina tereta je 1,57 m.
Bez kože i kroma
Osim što ograničava upotrebu kroma, Renault kožu zamjenjuje zrnatim presvlačnim materijalom. Ovo potvrđuje cilj marke potpunog ukidanja materijala životinjskog podrijetla do 2025. U novom Capturu sve presvlake uključuju reciklirane tkanine odabrane zbog njihovog malog ugljičnog otiska, bez kompromisa u percipiranoj kvaliteti, osjećaju ili udobnosti. Završna obrada Esprit Alpine uključuje više od 26 posto recikliranih tkanina koje se mogu reciklirati u svojim presvlakama, korištenjem materijala bioloških izvora kao što su zrnati materijal za pokrivanje i konoplja.
Potpuna ponuda
Novi Captur dobiva nove zaslone na kontrolnoj ploči dijagonale do 10,25 inča (24x9 cm), ovisno o verziji. Ova je veličina kompatibilna s opcijom navigacije, pružajući zaslon u boji na ploči s instrumentima, okrenut prema vozaču.
Za pravi užitak slušanja, hi-fi sustav Harman Kardon, dostupan ovisno o verziji, uključuje devet zvučnika (dva visokotonca i dva niskotonca sprijeda i straga te subwoofer u prtljažniku). Pružajući impresivno zvučno iskustvo, sastoji se od pet programa koje je Jean-Michel Jarre posebno osmislio za Renault: Studio, Podcast, Concert, Immersion i Club.
Okupljajući kabinu svjetlom, stakleni krovni otvor dostupan je kao opcija u završnici Techno. Za digitalnu zabavu u automobilu, suvozači standardno imaju pristup dvjema USB-C utičnicama i utičnici od 12 V (s još jednom u prtljažniku). Ovisno o završnoj obradi, iza središnjeg naslona za ruke za putnike na stražnjim sjedalima dostupne su dvije dodatne USB-C utičnice, zajedno s indukcijskim punjačem u središnjoj konzoli. Ova posljednja značajka standardna je s završnim obradama Techno i Esprit Alpine.
Prilagodljiv unutarnji ambijent
Postavkama MULTI-SENSE može se pristupiti pomoću središnjeg zaslona osjetljivog na dodir ili gumba na kolu upravljača. Korisnici mogu birati između četiri prikaza za digitalnu ploču s instrumentima, pet widgeta (interaktivnih aplikacija ili sličica), osam boja za prikaz brzinomjera i 48 boja za LED 'Living Lights' trake raspoloženja za osvjetljavanje na panelima vrata. Za stvaranje opuštenijeg ugođaja, boja osvjetljenja se automatski prilagođava svakih 30 minuta na temelju cirkadijalnog ciklusa (24-satni biološki sat) i doba dana (hladne boje danju, tople boje noću).
Ekskluzivan interaktivni sadržaj
Renault uvodi ekskluzivne povezane usluge na novom Capturu, prvenstveno temeljene na partnerstvu s programerima i kreatorima sadržaja.
Deset jedinstvenih aplikacija posebno dizajniranih za korisnike Renaulta već je dostupno putem multimedijskog sustava OpenR Link: Waze, Amazon Music, L'Equipe pour Renault (aplikacija na francuskom jeziku sa sadržajem za Francusku), Vivaldi, Radio Player za Renault, Kabriol, Karacal, Les Incollables za Renault, Easypark i Sybel.
U isto vrijeme, aplikacija za pametne telefone My Renault omogućuje pristup biblioteci sadržaja (ovisno o zemlji). Korisnici mogu iskoristiti ekskluzivne ponude i početi preuzimati aplikacije pomoću sustava OpenR Link. Uz ovu razinu povezanosti, korisnici mogu biti u tijeku bez posjete svojoj garaži ili zastupstvu. Uz FOTA (firmware over the air) tehnologiju, operativni sustav prima ažuriranja i održavanje postaje predvidljivo.
Široka ponuda pogonskih sklopova
Novi Captur je svestran s nizom modernih, učinkovitih pogonskih sklopova. Potpuni hibridni motor E-Tech od 145 KS zadovoljava najviše standarde u pogledu učinkovitosti goriva i emisije CO2, sa samo 105 g/km i tih je poput električnog automobila u gradu bez ograničenja punjenja. Dvogorivni benzinski i LPG (UNP) sustav nudi domet do 1100 km s dva spremnika. Trakcija se može optimizirati u svim okolnostima zahvaljujući Extended Grip (dostupno kao opcija samo s 18-colnim gumama za puni hibridni pogon).
Ispod poklopca motora dostupno je šest motora i tri vrste goriva:
Benzin
- 1.0 TCE 90 KS turbo - 160 Nm okretnog momenta, 3-cilindrični motor uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Potrošnja goriva: 5,8 - 5,9 l/100 km.
- 1.3 TCE 140 KS turbo blagi hibrid 12V - 260 Nm okretnog momenta, 4-cilindrični motor uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Potrošnja goriva: 5,8 - 5,9 l/100 km
- 1.3 TCE 160 KS turbo blagi hibrid 12V - 270 Nm okretnog momenta, 4-cilindrični motor uparen s EDC automatskim mjenjačem. Potrošnja goriva: 5,8 - 5,9 l/100 km
- 1.3 TCE 155 KS turbo (nije dostupan u svim zemljama) - 270 Nm okretnog momenta, 4-cilindrični motor uparen s automatskim mjenjačem.
LPG (UNP)
- 1.0 TCE 100 KS turbo - 160 Nm okretnog momenta (170 Nm s LPG-om), 3-cilindrični dvogorivni benzinski/LPG motor uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Potrošnja goriva: 6,0 - 6,1 l/100 km na bezolovni i 7,7 - 7,9 l/100 km na LPG.
E-Tech puni hibrid:
- 1.6L 145 KS - 205 Nm okretnog momenta, 4-cilindrični motor u kombinaciji s pametnim automatskim mjenjačem s dog clutch spojkom. Potrošnja goriva: 4,7 - 4,9 l/100 km
Poboljšana vozna oprema i potpuno nove gume
Novi Renault Captur ima MacPherson ovjes sprijeda i polukrutu osovinu straga. Za dinamičniju vožnju, inženjeri su revidirali geometriju ovjesa i karakteristike sila-brzina amortizera, kao i kalibraciju servo upravljača. Blagi hibridni 1.3L 160 KS i E-Tech full hybrid 145 motori imaju potpuno nove amortizere. Sve ove promjene voznog mehanizma daju veću kontrolu nad kretanjem karoserije vozila, za kraće vrijeme odziva i značajno povećano zadovoljstvo u vožnji.
Nova završnica Esprit Alpine isporučuje se s posebnim kotačima i potpuno novim gumama od 19 cola (Michelin 225/45R19), prvi put dostupnima na Capturu.
Nekoliko načina vožnje s MULTI-SENSE i Extended Grip
Dostupan putem središnjeg zaslona, MULTI-SENSE uključuje četiri načina vožnje: ECO, SPORT, COMFORT i MYSENSE. Osjećaji vožnje (napor upravljanja, odziv motora, agilnost šasije) mijenjaju se za svaki način rada, kao i boja unutarnjeg osvjetljenja i zaslona na kontrolnoj ploči.
Na multimedijskom zaslonu, u 'načini vožnje', Extended Grip (opcija) uključuje dva specifična načina: Snow i All-terrain. Ovo korisnicima omogućuje optimiziranje trakcije prema uvjetima vožnje, prvenstveno putem ESP postavki.
Extended Grip dostupan je s E-Tech full hybrid 145 motorom, isključivo s 18-colnim gumama.
Sigurnost i pomoć u vožnji
S programom Human First pokrenutim 2023., Renault je ponovno potvrdio svoju predanost poboljšanju sigurnosti za vozače, putnike i druge sudionike u prometu diljem svijeta, kroz niz tehnoloških napredaka. Iskoristivši sve prednosti ovog napretka, novi Renault Captur je u rangu s najboljima u pogledu pasivne i aktivne sigurnosti. Sadrži 28 sustava za pomoć u vožnji nove generacije (ADAS), podijeljenih u tri kategorije: sigurnost, vožnja i parkiranje. Safety Coach pruža personalizirane savjete za odgovorniju vožnju.
Prediktivni savjeti za ekološku vožnju pomažu vozačima da smanje potrošnju goriva i voze sigurno. Preporuke u stvarnom vremenu i rezultat vožnje (od 0 do 100 na ljestvici) potiču vozače da održavaju svoju brzinu, kurs i udaljenost te da budu oprezniji i pažljiviji. Mjesečni sažetak svakog putovanja dostupan je u obliku stupčastog grafikona s detaljima potrošnje i prijeđene udaljenosti u potpuno električnom načinu rada.
Active Driver Assist, za pomoć pri vožnji s obzirom na kontekst Active Driver Assist dostupan je s navigacijskim sustavom i paketom Advance Driving od završnih razina Techno i Esprit Alpine. S ovom funkcijom, Renaultov postojeći asistent za autoceste i promet sada postaje svjestan konteksta, proširujući svoje područje primjene izvan autocesta. Njegova je svrha pomoći vozačima da se učinkovito nose sa situacijama koje se javljaju na bilo kojoj vrsti ceste. Ovo je funkcija autonomne vožnje razine 2, koja kombinira prilagodljivi tempomat sa Stop & Go, pomoć pri centriranju vozne trake, podatke o geolokaciji i specifično mapiranje koje vozilu omogućuje prilagodbu cesti ispred.
Inteligentna pomoć pri brzini
Integrirano s Active Driver Assist, prepoznavanje prometnih znakova s upozorenjem na prekoračenje brzine (OSP) može se koristiti i samostalno. Ova funkcija prikazuje dopušteno ograničenje brzine na ploči s instrumentima i na navigacijskom zaslonu. Ako je brzina vozila veća od prepoznate brzine, prikazuje se vizualno upozorenje. Gumb na upravljaču aktivira limitator brzine, tempomat ili inteligentni prilagodljivi tempomat za automatsku prilagodbu (ili ne) zakonskom ograničenju brzine ovisno o udaljenosti koju slijedi.
Hibridna prediktivna vožnja
Dostupna kao opcija, ova funkcija maksimizira korištenje električne energije tijekom vožnje. Povezani podaci mapiranja, kao što je topografija ceste tijekom sljedećih sedam kilometara (ili najvjerojatnija ruta ako nije zabilježeno odredište), pružaju unaprijed informacije sustavu upravljanja baterijom kako bi se maksimalno iskoristila električna energija.
Ostala pomagala u vožnji
- Za sigurnost: Sustav automatskog kočenja u nuždi (AEBS) / Upozorenje na mrtvi kut (BSW) / Pomoć pri održavanju trake (LKA) / Upozorenje pri napuštanju trake (LDW) / Upozorenje vozača (DAA)
- Za iskustvo vožnje: Tempomat i limitator brzine / Adaptivni tempomat (ACC) sa Stop & Go / Upozorenje na udaljenost (DW) / Pomoć pri kretanju na uzbrdici (HSA)
- Za manevre pri parkiranju: kamera za 360° oko (temeljena na četiri kamere) / prednji, stražnji i bočni parkirni senzori / Upozorenje o stražnjem poprečnom prometu (RCTA) / Upozorenje o sigurnom izlasku putnika (OSE).
Opcijski paket za vožnju i sigurnost uključuje upozorenje o mrtvom kutu (BSW), upozorenje na poprečni promet straga (RCTA), upozorenje o sigurnom izlasku putnika (OSE) i aktivnu pomoć vozaču (ADAS dostupan samo s automatskim mjenjačem).
Novi gumb s lijeve strane upravljača – My Safety Switch – omogućuje vozaču da aktivira ili deaktivira željene postavke ne manje od pet ADAS-a u isto vrijeme, jednim pritiskom na gumb. Ove prilagođene postavke na multimedijskom zaslonu uključuju treba li aktivirati funkciju, do koje razine, dopustiti zvučna upozorenja i tako dalje.