električni kombiji

Renault predstavio Estafette, Goelette i Trafic: Tri električna laka gospodarska vozila za novo doba

10.02.2025 u 17:30

Bionic
Reading

Marka će ponuditi cjelovitu paletu fleksibilnih i prilagodljivih proizvoda, konstruiranih na arhitekturi SDV (Software Defined Vehicle - vozila definirana softverom) koju je rezvila tvrtka Ampere. LGV trio će se proizvoditi u Francuskoj, a stižu 2026.

Renault je predstavio tri nova modela lakih gospodarskih vozila: Estafette, Goelette i Trafic. Sva tri modela su rezultat suradnje s Flexisom, neovisnom tvrtkom koju su zajedno osnovali Renault Grupa, Volvo Grupa i CMA CGM Grupa. Nova ponuda 100 posto električnih kombija E-Tech osmišljena je da ispuni čitav spektar zahtjeva poslovnih korisnika.

Temeljeni na novoj 'skateboard' platformi i arhitekturi vozila definiranog softverom, ovi kompaktni, prostrani i prilagodljivi kombiji utiru put prilagodljivim rješenjima koja energetsku i tehnološku tranziciju čine lakšom.

Nova plaforma označuje veliki iskorak u pogledu dizajna inteligentnih vozila. Fleksibilna je, ergonomična i povezana, s gotovo neograničenim mogućnostima prilagodbe, smanjuje uporabne troškove te jamči visoku razinu sigurnosti i učinkovitosti.

Renault Estafette, Goelette i Trafic: pojašnjenje naziva modela Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Svako od tri vozila posebno je na svoj način i namijenjeno za točno određene potrebe.

Renault Trafic E-Tech electric: suvremen i funkcionalan dizajn

Proizveden u 2,5 milijuna primjeraka od 1980., Renault Trafic sada s četvrtom generacijom nastavlja putem uspjeha.

enault Trafic E-Tech electric ima suvremene proporcije i dizajn jednovolumena, čistog i dinamičnog profila. Usto ima kraći prednji prevjes i produljen međuosovinski razmak, s kotačima gurnutima u kutove karoserije radi najvećeg mogućeg povećanja prostora u unutrašnjosti, pri čemu zadržava krug okretanja kakav ima Renault Clio.

Budući da je visok manje od 1,9 m, lako ga je parkirati u javnoj garaži.

Njegov cjelokupan izgled zrcali Renaultov novi dizajnerski izričaj u kojem prevladavaju fluidne, isklesane linije.

Središnji element na prednjem kraju, kombiniran s osvijetljenom gornjom trakom, naglašava izrazito tehnološki aspekt vozila, dok bočna dnevna svjetla dodatno potvrđuju njegov nadasve moderan karakter. Na sredini trake smjestio se osvijetljeni logotip koji, osim što privlači poglede, svjedoči o apsolutnoj posvećenosti detaljima.

Na bočnim se stranama pak ističe linija koja sugerira dinamičnost, stvarajući vizualni učinak koji pojačava dojam kretanja i energije, čak i kada vozilo miruje.

Stražnji se kraj odlikuje povišenom linijom u ravnini s bočnim prozorima te naglašeno zakrivljenim, asimetričnim zglobnim vratima i spojlerima s deflektorima koji poboljšavaju aerodinamičnost. Stražnja svjetla imaju jedinstven trodimenzionalni svjetlosni potpis zbog kojeg čitavo vozilo djeluje posebnije i elegantnije.

Dojmu robusnosti i prikladnosti za intenzivnu svakodnevnu upotrebu posebno pridonose zaštite donjeg dijela karoserije od zrnatog crnog materijala, prednji i stražnji odbojnici te donji dijelovi vrata.

Renault Goelette E-Tech electric: svestrano vozilo

Goelette, povijesno Renaultovo lako gospodarsko vozilo, na ceste je stiglo 1956. godine i na njima se zadržalo 10 godina. Čvrst, robustan i kao stvoren za prerade, bio je jedan od najpopularnijih kombija za flote i mala poduzeća s posebnim zahtjevima.

Renault Goelette E-Tech electric uspješno odgovara na najrazličitije potrebe, a kupcima je dostupan u tri karoserijske izvedbe koje nude mogućnost raznovrsnih prerada: šasija s kabinom, furgon i kiper.

Kao vozilo nove generacije, Goelette E-Tech electric u cijelosti iskorištava prednosti fleksibilne, domišljate arhitekture. U tom se smislu, baš kao i Trafic E-Tech electric, može pohvaliti proporcijama prednjeg kraja savršeno uravnoteženima uz pomoć B-nosača.

Na stražnjem dijelu nema posebne opreme jer je osmišljen za gotovo sve vrste ugradnji i prilagodbi: njegovi strukturni dijelovi prikladni su za ugradnju hladnjače ili bilo kakvu drugu preradu prilagođenu specifičnim zahtjevima korisnika.

Straga ima funkcionalna i elegantna svjeta koja dodatno naglašavaju cjelokupni dizajn vozila.

S inačicama koje imaju stepenicu ili ne, Goelette E-Tech electric stvoren je tako da se prilagodi svim situacijama, nudeći praktičnost i suvremenost.

Renault predstavio Estafette, Goelette i Trafic
  • Renault predstavio Estafette, Goelette i Trafic
  • Renault predstavio Estafette, Goelette i Trafic
  • Renault predstavio Estafette, Goelette i Trafic
  • Renault predstavio Estafette, Goelette i Trafic
  • Renault predstavio Estafette, Goelette i Trafic
    +8
Renault Estafette, Goelette i Trafic Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Renault Estafette E-Tech electric: stvoren za moderne gradove

Estafette E-Tech electric, moderna interpretacija čuvena Renaultova kombija iz 1960-ih, prilagođen je zahtjevima suvremene gradske logistike.

Od 1959. do 1980. proizvedeno je više od pola milijuna primjeraka modela Estafette, a njegovo opće poznato ime simbol je gospodarskog vozila brojnih generacija.

Na njegov je dizajn uvelike utjecao Renault Estafette Concept, predstavljen u rujnu prošle godine.

Dugačko samo 5,27 m i široko 1,92 m, ovo se kompaktno vozilo s lakoćom kreće u gradovima. Budući da je visoko 2,6 m, osobe visine do 1,9 m mogu se bez poteškoća kretati od kokpita do teretnog prostora i obratno.

Kao i Trafic E-Tech electric, izuzetno se lako upravlja, omogućujući vozaču da se probije kroz uske uličice i gusto naseljena urbana područja.

Estafette E-Tech electric dizajniran je po uzoru na Trafic E-Tech electric pa se tako može pohvaliti trodijelnim panoramskim vjetrobranskim staklom koje poboljšava vidljivost, sigurnost i udobnost. Njegov suvremeni prednji kraj krasi poseban svjetlosni potpis: svjetlosna traka precizno je poravnana s dnevnim svjetlima, a sve kako bi se naglasio tehnološki aspekt vozila. Logotip marke Renault obogaćuje skladnu cjelinu daškom ozbiljnosti i elegancije.

Neke značajke Estafette E-Tech electric posebno su prilagođene za upotrebu u gradovima, primjerice klizna bočna vrata s neprimjetno ugrađenom vodilicom koja osigurava glatko otvaranje.

Radi veće ergonomičnosti, bočne stepenice s obje strane vozila olakšavaju ulazak i izlazak.

Stražnja rolo vrata, izrađena u jednom komadu, optimiziraju utovarni prostor, dok stepenice od nehrđajućeg čelika naglašavaju robustan, tehnološki napredan karakter vozila.

Zahvaljujući zaštitama gornjeg i donjeg dijela karoserije od zrnatog crnog materijala, vozilo djeluje niže, suvremenije i dinamičnije. Upotrebom crnog materijala također se naglašava otpornost karoserije te se osigurava zaštita pri intenzivnoj upotrebi u gradovima.

Vozila iz nove ponude će se proizvoditi u tvornici u Sandouvilleu u Francuskoj, a na tržište bi trebala stići 2026. godine. Više informacija bit će poznato u narednim mjesecima.