premijera

Škoda predstavila novi Kodiaq RS: Druga generacija sportskog SUV-a ima 20 KS više snage

30.10.2024 u 15:47

Bionic
Reading

Benzinski motor 2.0 TSI EVO snage je 265 KS (195 kW), uz najveći okretni moment od 400 Nm i 4x4 pogon. Ubrzanje od 0-100 km/h je 6,3 s (6,4 s verzija sa 7 sjedala), a najveća brzina 231 km/h. Ovo su naravno zasad jo samo preliminarne vrijednosti

Škoda je predstavila drugu generaciju modela Kodiaq RS. Sada je nova sportska verzija najvećeg Škodinog SUV-a još više povećala svoje performanse: novi 2.0 TSI EVO benzinski motor u dinamičnom vrhunskom modelu SUV ponude snage je 265 KS (195 kW). Detalji karoserije u crnoj boji visokog sjaja sve do D-stupa nepogrešivo identificiraju najsportskiju varijantu kao dio RS obitelji.

Posebni odbojnici i vodoravna svjetlosna traka duž prednje maske naglašavaju dinamičan izgled. Opsežna standardna oprema uključuje, između ostalog, Matrix LED glavna svjetla, progresivno upravljanje, DCC Plus adaptivno podvozje i zvučni sustav Canton. Postoje dva odabira dizajna interijera.

Škoda Kodiaq RS Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Vanjski dio: crni dizajnerski detalji, sportski branik, prednja maska ​​s vodoravnom svjetlosnom trakom

Brojni crni detalji karoserije upečatljiv su zaštitni znak modela Škoda RS. Druga generacija Kodiaqa RS pokazuje ove značajke kroz sjajni crni završetak okvira rešetke hladnjaka, poklopce vanjskih retrovizora, gornje obloge prozora, krovne šine i cijeli D-stup. Potonji stvara vizualnu vezu s tamno zatamnjenim stražnjim i stražnjim bočnim prozorima (zalazak sunca).

Škoda Kodiaq RS
  • Škoda Kodiaq RS
  • Škoda Kodiaq RS
  • Škoda Kodiaq RS
  • Škoda Kodiaq RS
  • Škoda Kodiaq RS
    +12
Škoda Kodiaq RS Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Kodiaq RS također ima sportski dizajniran branik u prednjem dijelu, koji uključuje nekoliko crno obojenih dijelova. Ekskluzivna rešetka hladnjaka sa svojom vodoravnom svjetlosnom trakom još je jedan vrhunac dizajna. Kao i kod svih Škoda RS modela, crvena reflektorska traka na stražnjoj strani proteže se cijelom širinom vozila. Škoda koristi natpis marke i naziv modela u crnoj boji, dok se stražnji branik i bočne lajsne pojavljuju u boji karoserije.

Završne cijevi ispušnog sustava od nehrđajućeg čelika jasno su vidljive ispod stražnjeg branika. Novi RS logo pojavljuje se i na vratima prtljažnika i na prednjoj maski. Sa svojom poliranom crnom završnom obradom, 20-colni kotači od lake legure u Elias dizajnu još su jedna ekskluzivna značajka RS-a.

Škoda je prilagodila kočioni sustav višim performansama: verzija sa sedam sjedala sada ima dvoklipne kočione čeljusti sprijeda, a posvuda su ugrađeni ventilirani kočioni diskovi. Svojom upečatljivom bojom, crvene kočione čeljusti dodatno naglašavaju sportski dizajn kotača od lake legure. Postoji osam vanjskih boja koje možete izabrati za Kodiaq RS, od kojih su sedam metalik tonovi uključujući Bronx Gold Metallic.

Matrix LED prednja svjetla, adaptivna šasija DCC Plus i zvučni sustav Canton tvornički

Opsežna standardna oprema novog Kodiaqa RS uključuje značajke visoke kvalitete kao što su matrična LED glavna svjetla s animiranim efektom dobrodošlice i funkcijom osvjetljenja u zavojima, kao i LED stražnja svjetla s animiranim pokazivačima smjera povezanim crvenom kristalnom strukturnom trakom. Pristupni sustav KESSY uključuje funkcije otvaranja pri prilazu i zaključavanja pri izlasku u tvornici.

Također standardno: poboljšana prilagodljiva šasija DCC Plus, koja ima još širi raspon karakteristika prigušenja. DCC Plus sada uključuje 15 postavki koje pokrivaju aspekte od udobnih do sportskih i kontinuirano prilagođavaju amortizere odabranoj postavci. Odabir profila vožnje nudi načine rada Eco, Comfort, Normal, Sport, Snow, Individual, koji svi odgovaraju elektroničkoj kontroli amortizera. Tu je i off-road mod. Dugi međuosovinski razmak rezultira prostranom unutrašnjosti, kojoj standardni zvučni sustav Canton u RS-u daje odličan zvuk.

Dva odabira sportskog dizajna i akustično ostakljenje interijera

Za dizajn interijera, kupci Kodiaq RS mogu birati između dva odabira dizajna. Standardni Design Selection RS Lounge ima sportska sjedala s integriranim naslonima za glavu i presvlake od crne mikrofibre/sintetičke kože s crvenim kontrastnim šavovima. Električno podesiva prednja sjedala imaju memorijsku funkciju. U skladu s većinom dizajna interijera, krovna obloga je u sportskoj crnoj boji.

Umeci na vratima, središnji naslon za ruke i vidljive površine armaturne ploče karakterizira crna presvlaka od mikrovlakana. Opcijski Design Selection RS Suite također uključuje sportska sjedala s integriranim naslonima za glavu, ali ovdje s perforiranom presvlakom od crne kože/imitacije kože s crvenim kontrastnim šavovima. Crna umjetna koža također krasi vidljive površine armaturne ploče, umetke na vratima i središnji naslon za ruke.

U osnovi, Kodiaq RS ima trokraki višenamjenski sportski upravljač s crvenim šavovima i RS amblemom. Poklopac papučice od nehrđajućeg čelika i pragovi s natpisom Kodiaq nadopunjuju sportsku unutrašnjost. Laminirane staklene ploče akustičnog stakla sprijeda i straga prigušuju vanjsku buku i time povećavaju udobnost vožnje. Kao i druge verzije serije modela, Kodiaq RS također ima 10-inčni Digital Cockpit Plus sa samostojećim infotainment zaslonom u istom formatu. RS logo se pojavljuje na potonjem kada uđete. Infotainment zaslon od 13 inča dostupan je kao dio Infotainment paketa.

Novi 2.0 TSI turbo benzinski motor pruža više snage od svog prethodnika

Benzinski motor 2.0 TSI u novoj Škodi Kodiaq RS postiže vršnu snagu od 265 KS (195 kW), što je 20 KS (15 kW) više od prethodne jedinice, i pruža najveći okretni moment od 400 Nm. Motor ispunjava zahtjeve EU 6 EB standarda emisija. 7-stupanjski mjenjač s izravnim prijenosom (DSG) raspodjeljuje okretni moment motora na sva četiri kotača. Standardno progresivno upravljanje osigurava posebno sigurno i agilno upravljanje.

Škoda Kodiaq RS u vožnji Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Ubrzanje od 0-100 km/h je 6,3 s (6,4 s verzija sa 7 sjedala), a najveća brzina 231 km/h. Ovo su naravno zasad jo samo preliminarne vrijednosti.