UOČI ŽENEVE

Stižu loše vijesti za sve zaljubljenike u Lamborghini, no ove godine stići će dosta novih modela

16.01.2020 u 12:27

Bionic
Reading

Talijanski proizvođač legendarnih super-sportskih automobila se veseli 2020. godini, jer je planirano lansiranje novih modela, ali priopćenje za javnost ne otkriva njihova imena

Loše vijesti stižu za sve one koji namjeravaju posjetiti ovogodišnji salon automobila u Ženevi (od 5. do 15. ožujka 2020.), a posebno ako ste zaljubljenik u Lamborghini, jer je talijanska marka legendarnih super-sportskih automobila najavila da će preskočiti 90. izdanje GIMS-a. Umjesto toga odlučili su se usredotočiti na samostalne evente na kojima njihovi automobili neće morati dijeliti reflektore sa suparničkim modelima. Najava je objavljena jučer u priopćenju za javnost matične tvrtke Audi u kojem se govori o tome koliko je 2019. bila sjajna u pogledu prodaje. Ukupno su prodali 8205 automobila, što je porast od čak 43 posto u odnosu na 2018. godinu, kada su prodali 5750 primjeraka.

Nepotrebno je reći da je Urus imao veliki doprinos u uspjehu tvrtke u 2019. godini, jer je prodaja tijekom prve pune godine super SUV-a porasla za 182 posto, sa 1761 jedinica u 2018. godini na ogromnih 4962 vozila. Na drugom mjestu našla se linija Huracán s motorom V10 s ukupnom prodajom od 2139 automobila, dok je Aventador s motorom V12 isporučen u 1104 primjeraka kupcima diljem svijeta.

Ponovo su Sjedinjene Države najveće pojedinačno tržište od svih 51 zemalja u kojima se Lamborghini prodaje putem mreže od 165 trgovaca. U SAD je isporučeno 2374 automobila, a slijede kinesko kopno, Hong Kong i Makao sa 770 vozila, Velika Britanija (658), Japan (641), Njemačka (562), Bliski Istok (387), Kanada (376) i Italija (370). Prema riječima ljudi iz Sant´Agata Bolognese, potražnja u svim tim zemljama dosegla je nove rekorde u 2019. godini.

Lamborghini se veseli 2020. godini, jer je planirano lansiranje novih modela, ali priopćenje za javnost ne otkriva njihova imena. Ipak, znamo da novi Urus ST-X dolazi kasnije ove godine, a znamo i da je plug-in hibridni pogonski sklop u pripremi za najdohodovniji model ovog proizvođača automobila.

Ista izjava za tisak službeno potvrđuje Lamborghinijeve planove za elektrifikaciju razvijanjem 'hibridnih varijanti za sve modele super sportskih automobila nove generacije.' Drugim riječima, možete očekivati nasljednike Aventadora i Huracana koji će kombinirati klasične motore s unutarnjim izgaranjem s električnim motorom. Veći od dvaju 'bijesnih bikova' trebao bi biti prvi koji će dobiti zamjenski model s obzirom da je Aventador na tržištu skoro cijelo desetljeće.

Za kraj, vrijedno je spomenuti da je Lamborghini već pokrenuo svoje planove za elektrifikaciju modelom Sián FKP 37 njihovim najmoćnijim proizvodnim automobilom ikad, a ograničio se na samo 63 vozila po cijeni od tri milijuna funti svaki. Ovaj model predstavljen na IAA u Frankfurtu prošle jeseni, nije prvi Lambo koji je dobio hibridni pogonski sklop, jer je plug-in hibridni Asterion LPI 910-4 koncept iz 2014. kombinirao Huracanov 5,2-litreni V10 benzinski motor s prirodnim usisom u kombinaciji s tri elektromotora za ukupnu snagu od 910 KS.

Lamborghini Sián FKP 37 (IAA Frankfurt 2019.)
  • Lamborghini Sián FKP 37 (IAA Frankfurt 2019.)
  • Lamborghini Sián FKP 37 (IAA Frankfurt 2019.)
  • Lamborghini Sián FKP 37 (IAA Frankfurt 2019.)
  • Lamborghini Aventador SVJ
  • Lamborghini Aventador SVJ
    +16
Lamborghini - trenutni modeli Izvor: Promo fotografije / Autor: Lamborghini