Najveći njemački proizvođač, i druga automobilska kompanija po broju prodanih vozila na svijetu, odlučila se na zaokret u poslovanju, a u tu svrhu nastojat će biti ‘manje njemački’.
Potvrdio je ovo VW-ov prvi čovjek marketinga Jochen Sengpiehl koji smatra kako brend nije u dobrom stanju u odnosu na prethodne godine. Bloombergu je rekao kako Volkswagen mora postati višebojan i zabavan, te kako problem nije samo u aferi Dieselgate već u nastojanju Volkswagena da bude 'prenjemački'.
VW će povećati prisutnost u digitalnim medijima i na društvenim mrežama, a kompanija iz Wolfsburga pod kojom se nalazi 12 brendova također će na najvažnijim tržištima pokrenuti marketinške hubove koji će namjenski krojiti medijsku prisutnost kompanije, te promptno reagirati na promjene na tržištu.
Volkswagen će iduće godine predstaviti i novi logo koji je posljednje preinake doživio prije šest godina.
Minulog tjedna kormilo je preuzeo i novi izvršni direktor, Herbert Diess koji bi u nadolazećem razdoblju trebao njemačkog giganta usmjeriti prema električnoj budućnosti.