Kineski koncern Geely, koji je ujedno i vlasnik Volva te partner Daimler AG-a, počeo je dostavljati materijale za pomoć u borbi protiv pandemije u Njemačku i Švedsku
Švedski proizvođač automobila Volvo Cars se u svojoj objavi za medije osvrnuo na učinke globalne pandemije koronavirusa na njihovo poslovanje, a to se odnosi na slabljenja tržišta, rizike od poremećaja u proizvodnji kao i zabrinutosti za zaposlenike. Rekli su i da je osnovni fokus tvrtke u ovome trenutku zdravlje i sigurnost svih zaposlenika. Mjere opreza i ograničenja putovanja već su poduzete.
Sada treba dodatno smanjiti širenje virusa ulaskom u razdoblje društvenog distanciranja. To znači zatvaranje proizvodnje, rad od kuće i poduzimanje osobnijih mjera opreza.
Postrojenja za proizvodnju automobila Volvo koja su pod utjecajem mjera najavljenih danas nalaze se u Torslandi, Skövdeu i Olofströmu (cijela Švedska), Gentu (Belgija) i Južnoj Karolini (Sjedinjene Države). Belgijska tvornica u Gentu ostati će zatvorena do 5. travnja. Švedske i američke tvornice bit će zatvorene između 26. ožujka i 14. travnja. Zaposlenici koji rade u našim uredima uglavnom će raditi od kuće od 26. ožujka, a radno vrijeme će biti smanjeno.
Volvo je uvjeren da će ove mjere kompanije osigurati radna mjesta i osigurati da se mogu što prije vratiti se u normalnu proizvodnju te da se ovime uspostavlja pravi balans između ublažavanja trajnog utjecaja pandemije i zaštite ljudi i budućnosti kompanije.
Dobra je vijest da je ranije ovog mjeseca Volvo Cars nakon produženog razdoblja zatvaranja ponovno otvorio svoja četiri proizvodna pogona u Kini. Današnji promet salona za prodaju automobila ukazuje na povratak u normalu na kineskom tržištu automobila što jasno pokazuje prednosti globalno uravnotežene kompanije.
'Naša glavna briga su zdravlje naših zaposlenika i budućnost našeg poslovanja,' rekao je Håkan Samuelsson, izvršni direktor. 'Uz pomoć vrijednih potpornih programa koje uspostavljaju vlade i vlasti, uspjeli smo brzo djelovati.'
Kineski koncern Geely, koji je ujedno i vlasnik Volva te partner Daimler AG-a, počeo je dostavljati materijale za pomoć u borbi protiv pandemije u Njemačku i Švedsku. Predsjednik Geelyja Li Shufu poslao je emotivnu poruku o tome na njemačkom, talijanskom i švedskom jeziku: 'Možemo to učiniti zajedno. U teškim vremenima, pravi prijatelji nikada nisu daleko'.
U sjedištu kineske grupe u Hangzhouu u blizini Šangaja radnici su počeli učitavati zaštitnu opremu i testne setove, rekao je Geely. Geely također želi poslati opremu u Maleziju. Grupa je aktivna tamo preko malezijske automobilske podružnice Proton.
U Njemačkoj i Švedskoj materijal bi trebao biti distribuiran bolnicama, rekli su iz Geelyja. Uz rukavice i maske za lice, isporučuju se i zaštitna odijela i testni kompleti.
U međuvremenu, Volvo Cars je već distribuirao oko 12.000 maski za lice lokalnim bolnicama u Švedskoj. Talijanski proizvođač motocikala Benelli, koji je također u većinskom vlasništvu Geelyja, također je započeo vlastitu kampanju pomoći.
Rukavice i zaštitne maske poslani su u Italiju iz Kine. Pored pomoći same Geely Grupe, u isporuke pomoći uključena je i privatna zaklada 'Li Shufu Charity Foundation', vlasnika Geelyja Li Shufua.
Opoziv vozila u SAD-u
Da nevolja bude veća američki Motor Trend je danas objavio da švedska marka povlači u SAD-u sva vozila iz palete modela 2019.-2020. zbog problema s funkcijom automatskog kočenja vozila u nuždi.
To se odnosi na modele S60, V60, V60 Cross Country, S90, V90, V90 Cross Country, XC40, XC60 i XC90. To je ukupno 121.605 vozila na američkom tržištu, prema američkoj Nacionalnoj upravi za sigurnost cestovnog prometa (Highway Traffic Safety Administration ili NHTSA).
Značajka možda ne može prepoznati prepreke i stoga se možda neće uključiti prema potrebi, jer stariji softver u tim vozilima nije kompatibilan s novijim hardverom automobila. Vlasnici će morati svoje Volvo automobile odvesti u ovlaštene servsne radionice na besplatnu nadogradnju softvera. Očekuje se da će opoziv započeti 1. svibnja ove godine.
Dobra vijest je da Volvo još uvijek nije zaprimio izvješća o ozljedama, smrtnim slučajevima ili nesrećama povezanim s ovim problemom. Volvo je od tada uveo ažurirani softver u vozila proizvedena 11. ožujka 2020. ili kasnije.
Vozila s automatskim kočenjem u nuždi automatski će aktivirati kočnice ako dođe do sudara, a Volvo je bio među prvim proizvođačima koji su u svojim novim vozilima standardno ugrađivao ovu značajku. Do 2022. godine automatsko kočenje u nuždi bit će standardno gotovo za svaki novi automobil. Nema izvješća o ovom problemu u ostalom dijelu svijeta.