Neto dobit AD Plastik grupe za prvih ovogodišnjih mjeseci iznosi 32,4 milijuna kuna, što je 87,4 više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, izvijestili su u srijedu iz te solinske kompanije za proizvodnju automobilskih dijelova
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) dosegnula je pritom 82,5 milijuna kuna te je bila 9,3 posto veća u odnosu na lanjskih prvih šest mjeseci.
Porasli su i poslovni prihodi grupe i to za 13,4 posto, na 622,4 milijuna kuna.
Snažan rast prihoda na ruskom tržištu i kretanje tečajeva ruskog rublja i mađarske forinte pozitivno su utjecali na rezultate, dok je nedostatak poluvodiča na europskom tržištu onemogućio značajniji rast pokazatelja matičnog društva, navodi se u priopćenju.
Dodaje se da je u prvom polugodištu AD Plastik grupa ugovorila 104 milijuna eura vrijednosti novih poslova i smanjila financijski dug. Veći dio poslova ugovoren je na europskom tržištu i to 79,9 milijuna eura novih poslova za Stellantis Grupu te 24,1 milijun eura na ruskom tržištu za AvtoVAZ, Nissan i Volkswagen.
„Posljedice pandemije i nedostatak poluvodiča na tržištu usporili su proizvodnju novih automobila u Europi, pa svoje operativne planove prilagođavamo kupcima. Istovremeno, rusko se tržište za sada brže oporavlja i tamo se ne primjećuju posljedice nestašice poluvodiča, pa u skladu s time naše tvornice bilježe značajniji porast od europskih. Imamo stabilnu financijsku poziciju i nesmetano radimo na razvojnim aktivnostima četrdesetak ranije ugovorenih projekta za europsko i rusko tržište", izjavio je predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen.