U DEVET MJESECI

Adria Snack Company s prometom od 131 milijun kuna

09.11.2016 u 15:03

Bionic
Reading

U 2016. godini, Adria Snack Company ostvarila je 131 milijun kuna prometa. Ukupna vrijednost investicija dosegnula je sedam milijuna kuna, otvorena su nova radna mjesta, a kompanija je u godinu dana poslovanja na pet tržišta u regiji premašila sve zadane ciljeve

'Ukupno ulaganje u prvih godinu dana iznosilo je 7 milijuna kuna čime smo dodatno modernizirali pogone i unaprijedili proizvodne kapacitete tvornice u Hercegovcu. Nabavljen je novi stroj za pakiranje, novi aromatizeri i dodatna oprema kojom poboljšavamo kvalitetu proizvoda te je dodatno moderniziran skladišni prostor za prijem i čuvanje krumpira. U ovome investicijskom ciklusu osigurali smo i implementaciju sustava kojim smo postigli višu razinu energetske učinkovitosti naših proizvodnih pogona. Ujedno, u iduće dvije godine planiramo više od 11 milijuna kuna dodatnih ulaganja s ciljem daljnjeg povećanja proizvodnih kapaciteta ', istaknuo je Dubravko Folnović, direktor Adria Snack Company.

Tržište snacka u zadnje dvije godine u Adria regiji bilježi rast od 2,1 posto te se očekuje nastavak tog trenda. Stoga je i u fokusu strategije Adria Snacka daljnje širenje u proizvodnim i tehnološkim inovacijama, širenje asortimana i ulazak u nove kategorije.

Adria Snack Company ostvaruje kontinuirano povećanje preradbenih kapaciteta tvornice u Hercegovcu. Slijedom toga, 2016. je rekordna godina u smislu otkupa do sada najveće količine domaćeg krumpira vrhunske kvalitete – čak 14.500 tona u odnosu na 8.000 tona prethodne godine.

Kooperantima kompanije iz Hercegovca i Donjeg Miholjca, u ovoj godini pridružili su se i uzgajivači krumpira iz Međimurja, a zbog procijenjenih većih potreba za sirovinom, površine zasađene krumpirom povećane su s postojećih 260 na nešto više od 370 hektara zemlje.

Adria Snack Company je joint venture partnerstvo između Francka i Intersnacka, vodećeg proizvođača snack asortimana u Europi.