Kartičarska kuća American Express (AmEx) ostvarila je u proteklom tromjesečju blagi pad prihoda, ali snažan rast dobiti na godišnjoj razini, što se zahvaljuje dobrim rezultatima međunarodnog poslovanja
Neto dobit AmExa porasla je u drugom tromjesečju na 2,02 milijarde dolara, što je 37 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Međutim, ukupni prihodi pali su za jedan posto, na 8,24 milijarde dolara.
Neto prihod od međunarodnog poslovanja porastao je za 18 posto, na 228 milijuna dolara, uslijed većih prihoda od partnerstva s bankama i potrošnje na svojim karticama.
AmEx se u posljednje vrijeme bori s gubitkom unosnih dugoročnih ugovora za co-brand kartice, kao što je onaj s američkim trgovačkim lancem Costco Wholesale, pa je uveo mjere štednje
Ukupni troškovi tvrtke pali su za otprilike 15 posto na godišnjoj razini, na 4,76 milijardi dolara uslijed prodaje jednog kreditnog portfelja.
'Tijekom tromjesečja ponovno smo imali značajna ulaganja u marketing i tehnologiju kako bismo potaknuli širenje poslovanja. Istodobno smo nastavili dobro upravljati operativnim troškovima', poručio je izvršni direktor Kenneth Chenault u priopćenju.
Zahvaljujući boljim poslovnim rezultatima nego što su analitičari očekivali, cijene dionice AmExa porasla je u srijedu na Wall Streetu za 1 posto.