Menadžeri američkog telekomunikacijskog diva AT&T-a i medijskog konglomerata Time Warnera razgovarali su o različitim poslovnim strategijama, uključujući i moguće spajanje, doznao je Bloomberg iz izvora upoznatih sa situacijom
Niti jedna strana još nije angažirala financijske savjetnike, navodi Bloomberg, a prenose brojne druge svjetske agencije. Ni AT&T, ni Time Warner nisu htjeli komentirati te napise.
Time Warner je privlačna meta jer je vlasnik kabelskog kanala HBO, informativne mreže CNN, filmskog studija Warner Bros i mnoge druge medijske imovine.
Telekomunikacijske tvrtke, pak, posljednjih godina ulaze u medijsko poslovanje kako bi proširile područje djelovanja i došle do vrijednog sadržaja.
Tako je, primjerice, Comcast Corp preuzeo NBCUniversal i DreamWork Animation, zadobivši tako veliku moć koja kontrolira ne samo kako se proizvode televizijski sadržaji i filmovi nego i putove tih sadržaja do gledatelja.
Vlasništvo nad većim sadržajem daje kabelskim i telekom kompanijama veću prednost, s obzirom na to da korisnici traže manje, izabrane kabelske sadržaje ili ih gledaju online.
AT&T, koji prodaje mobilne telefone i širokopojasne usluge, agresivno se širi i nastoji postati moćna medijska kuća. Lani je kupio televizijsku kuću DIRECTV za 48,5 milijardi dolara.
Izvršni direktor Time Warnera Jeff Bewkes dosad nije bio voljan prodati kompaniju, pa je prije dvije godine odbio ponudu za preuzimanje od strane Twenty-First Century Foxa, vrijednu 80 milijardi dolara.
Međutim, analitičari smatraju da bi Bewkes sada mogao promijeniti mišljenje, s obzirom na brzi tempo konsolidacije u medijskom sektoru, kao i zbog toga što Time Warnerova dva velika konkurenta, Viacom i CBS, razmatraju mogućnost spajanja.
Tržišna vrijednost Time Warnera iznosi oko 65 milijardi dolara, a AT&T-a gotovo 240 milijardi