Najveće hrvatske rukometne zvijezde zaradile su uoči Svjetskog prvenstva solidne honorare pojavljivanjem u reklamama tvrtki koje nisu sponzori reprezentacije, dok su nastup u sponzorskim spotovima odradile besplatno
Glasnogovornik Hrvatskog rukometnog saveza Zlatko Škrinjar objasnio je u razgovoru za Business.hr da su reklame koje su igrači snimili u dresu reprezentacije dio sponzorskih ugovora s HRS-om te da igrači za njih nisu dobili naknadu.
Ipak, najveća zvijezda reprezentacije Ivano Balić ima poseban ugovor s Nissanom, a marketinški stručnjaci procjenjuju da je za reklamiranje Nissan Murana mogao zaraditi oko 20.000 eura ili 150.000 kuna.
Dodatnu su zaradu, osim Balića, ostvarili Igor Vori i Domagoj Duvnjak koji su nastupili u HAC-ovoj reklami za uslugu ENC, a neslužbene procjene govore da je svaki od njih dobio upola manje nego Balić, odnosno 10.000 eura ili 74.000 kuna.
Glavni sponzori HRS-a su Tele 2 i Agrokor, čiji godišnji ugovori, prema procjenama stručnjaka, vrijede barem 100.000 eura.
Kako rukomet ima slabiji marketinški potencijal od, primjerice, nogometa, honorari ovih sportaša sigurno su niži od honorara nogometaša.