Sinoć je u Madridu Europsko udruženje za digitalni marketing (IAB Europe) proglasilo najnaprednije projekte u prošloj godini. Brigometar, koji je Croatia osiguranje kreiralo u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i Go2Digitalom, proglašen je najboljim europskim projektom digitalnog vanjskog oglašavanja
Brigometar je jedinstveni interaktivni oglas pokretan umjetnom inteligencijom. Na natjecanju MIXX Europe nagrađen je zlatom za digitalno vanjsko oglašavanje te srebrom u kategoriji Virtualna i proširena stvarnost. Cilj Brigometra bio je osvijestiti važnost brige za mentalno zdravlje uslijed porasta uz to vezanih problema kao posljedice pandemije i potresa.
Istraživanja o mentalnome zdravlju provedena u Hrvatskoj tijekom pandemije i nakon potresa pokazala su porast problema mentalnog zdravlja u usporedbi s prethodnom godinom, ali i u usporedbi s ostatakom Europe. Prema njima, 50 posto građana Hrvatske bori se s anksioznošću, od čega njih 20 posto s jakom ili izrazito jakom anksioznošću, no o tim se problemima i dalje gotovo uopće ne govori.
Analiza mišića lica
Tako je nastalo Brigometar, digitalni citylight s ugrađenim kamerama i softverima baziranima na umjetnoj inteligenciji koji analiziraju mišiće lica. Koristili su Google face mesh i automatic facial emotion recognition (FER) softvere i algoritme koji su, uz pomoć strojnog učenja, analizirali mišiće lica i identificirali kombinacije osam emocija definiranih kao emocije brige.
Prolaznici bi stali ispred oglasa i dali svoj pristanak čekajući pet sekundi nakon čega bi započelo skeniranje lica, a oni najzabrinutiji dobili su besplatan preventivni zdravstveni pregled u Croatia poliklinici u Zagrebu.
'Nekad su ljudi čitali oglase, a danas i oglasi čitaju ljude', izjavila je Marija Jakeljić, direktorica marketinga Croatia osiguranja.
'Brigometar dokazuje da hrvatska oglasna industrija posjeduje znanje, kreativnost i tehnologiju koja u nekim segmentima prestiže i najrazvijenija europska tržišta', rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
'Hrvatska danas ima jednu od najsuvremenijih mreža za vanjsko digitalno oglašavanje u Europi. Hrvatski oglašivači očito znaju iskoristiti sve što im Go2Digital pruža', rekao je Dean Udatny, direktor marketinga Go2Digitala.
Za vrijeme trajanja kampanje događalo se da ljudi stoje u redu i čekaju kako bi izmjerili svoju brigu. Trećina prolaznika stala je ispred Brigometra, što znači da je brigu izmjerilo osam posto urbane hrvatske populacije, a u Croatia poliklinikama obavljeno je 31,22 posto više preventivnih zdravstvenih pregleda.