Splitski škver dovršio je 'nultu' fazu nekoliko desetaka milijuna eura vrijednog projekta izgradnje dvaju čvrstih suhih dokova, prvih takvih na Jadranu, čime bi pojednostavio i ubrzao gradnju brodova te povećao svoju konkurentnost. Upravo su dovršeni geotehnički i inženjersko-geološki radovi, odnosno ispitivanje terena bušotinama dubine tridesetak metara
Suhi dok olakšava poslove u brodogradilištu jer u njemu nije potrebno izvoditi pripreme za porinuće, niti obavljati dokovanje, pa se izbjegava opasnost oštećenja brodova. U Europi takve sadržaje imaju škverovi u Danskoj, Finskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Rumunjskoj, Španjolskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu.
Brodosplit u planu ima dva: jedan pokraj postojećeg navoza na 'Malom mulu' duljine 200, širine 45 i dubine osam metara, te drugi upola manji u zatvorenoj hali Brodogradilišta specijalnih objekata (BSO). Dokovi su ukopani u more i od vanjskog dijela odvojeni posebnim nepropusnim vratima, pa se u njih se postepeno propušta morska voda. U trenutku kada brod zapliva, ustave se otvaraju i on isplovljava.
Nakon izrade idejne dokumentacije i provođenja istražnih radova, što je obavila riječka tvrtka Geotech, slijede izrada elaborata i traženje lokacijske i građevinske dozvole.
U splitskom škveru procjenjuju da bi sama gradnja trajala između dvije i tri godine, no njen početak još uvijek ne žele službeno najaviti je, kažu, ovisi o mnogo faktora - od strategije ili nacionalnog plana financiranja velike hrvatske brodogradnje, preko mogućnosti gradnje na pomorskom dobru, do vlastitih kapaciteta i konkurentnosti.
Ali, eto, barem imaju planove.