Hrvatski brend odjeće od ekoloških tkanina od sada se prodaje i u prestižnoj ciriškoj četvrti Niederdorf, u novootvorenome inovativnom dućanu Circle koji se vodi načelima održivosti, odgovornosti i kvalitete, navodi se u priopćenju tvrtke Brokula&Ž, sa sjedištem u Svetom Križu Začretju
Ove subote na prestižnoj šoping šetnici Niederdorf u starome centru Züricha, pored brojnih dizajnerskih dućana i brendova, otvoren je Circle, dućan u kojemu se prodaje i kolekcija hrvatskog eko brenda odjeće Brokula&Ž. Circle zastupa osviješten i slobodan modni stil, a počiva na načelima ekološke održivosti, društvene odgovornosti i kvalitete proizvodnje okupljajući brendove iz cijeloga svijeta koji dijele njihovu filozofiju. Riječ je o prvome izvoznom projektu tvrtke Brokula&Ž sa sjedištem u Svetom Križu Začretju, stoji u priopćenju ove tvrtke.
'Partneri iz Circlea oduševili su se kolekcijom Brokula&Ž nakon što nas je preporučila Barbara Lanz, naš vjerni kupac, a s Circleom su u planu i neki zajednički projekti', kazao je Zoran Šainović, direktor Brokule&Ž.
Circle se u Švicarskoj najavljuje kao temelj novog pokreta.
'Zanimaju nas lifestyle brendovi iz cijeloga svijeta kakvi nude inteligentne proizvode izrađene na najodrživiji mogući način unutar postojećeg tržišnog sustava', kazao je Patrick Röösli, izvršni direktor Circlea.
'To su uglavnom male ili obiteljske tvrtke koje ne žele biti veće nego bolje. Poput nas, radije žele stajati iza onoga što rade', dodao je Röösli.
U Circleu se uz hrvatski brend Brokula&Ž može naći još petnaest održivih lifestyle brendova poput bicikla izrađenog od bambusa, vodootporne ženske torbice od pluta, živahnih cipela od recikliranih materijala i drugi zanimljivi proizvodi od kojih je svaki posvećen održivosti na svoj način – od izbora sirovina, preko obrade, do odgovornog sudjelovanja svih dionika.
Niederdorf je jedna od najpoznatijih ciriških pješačkih šoping-četvrti. U blizini su robne kuće i dućani poznatih modnih brendova, nakita i satova dok se u samome Niederdorfu mogu naći šik dizajnerski butici, knjižare, antikvarnice i kafići. Noću se četvrt pretvara u najživlje mjesto ciriškoga noćnog života s pregršt barova, restorana i uličnih umjetnika. Lokacija je to poznatog Dörflifäschta, kolovoškog događanja kada su ulice pune DJ-a, umjetnika i štandova s kulinarskim delicijama.
Brend Brokula&Ž su 2012. pokrenuli nagrađivani hrvatski dizajneri Bruketa i Žinić u suradnji s tekstilnom tvrtkom Lacuna, a sva odjeća izrađena je od certificiranih eko prijateljskih tkanina kao što su organski uzgojen pamuk, eko celuloza i tkanina s UV zaštitom. Riječ je o posebno razvijenim i certificiranim tkaninama koje su dobre kako za okoliš, tako i za najosjetljiviju kožu. No u Brokuli&Ž ne staju na tome, planirajući i dalje uvoditi inovacije, ističe se u priopćenju.
'Već u 2015. u planu nam je posebna kolekcija odjeće za njegu kože s tkaninama koje sadrže morske mikročestice, takozvana tekstilna kozmetika', najavljuje Zoran Šainović i dodaje: 'Uz uvođenje novih tkanina, planiramo intenzivnije proširivati postojeću kolekciju novim krojevima i grafikama, što će nadamo se biti posljedica pojačanog investiranja u vlastitu proizvodnju u našem pogonu u Začretju, u kojem zapošljavamo iskusne hrvatske tekstilne radnice.'
Kolekciju Brokula&Ž za sada čine majice i donje rublje za žene, muškarce i djecu te odjeća za bebe i ženske tunike i haljine te razni dodaci. Brend je prepoznatljiv i po šaljivim dijalozima između Brokule i Ž-a (ptičice), koji su mu zaštitni znak, a mogu se pronaći s unutarnje strane odjeće, tako da ih vidite samo vi ili onaj tko vas skida. Ambalaža ovjenčana međunarodnim priznanjima potpuno je ekološka i može se koristiti i nakon raspakiravanja.
Brokula&Ž je dobitnica nagrade Greenovation kao najbolji start-up hrvatskog zelenog gospodarstva 2013.