Prosječna osoba provede oko deset sati dnevno konzumirajući medije, i za to je vrijeme izložena prema više od 5.000 marketinških poruka (izvor: eMarketer i Media Dynamics), stoga tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, nego razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati
Za kvalitetnu komunikaciju na društvenim mrežama ključna je kontinuirana edukacija i praćenje najnovijih tržišnih trendova, zbog čega je tvrtka Mirakul još prije četiri godine prva u Hrvatskoj pokrenula specijaliziran edukacijski program namijenjen upravo marketingu i prodaji na društvenim mrežama.
Osmišljavanje strategije, planiranje, kreiranje i optimizacija sadržaja, njegova distribucija – sve su to aktivnosti koje se poduzimaju s određenim ciljem, a čije ostvarenje u konačnici očekuju agencije, tvrtke i klijenti. Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara.
Mirakul Edukacijski centar 18. svibnja kreće s novom generacijom polaznika Community manager Akademije, programa specijaliziranog za rad na društvenim mrežama, kojim će se objasniti sve zakonitosti koje vladaju na ovim platformama, a otkrivanjem tajni zanata polaznici će moći maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da samostalno obavljaju te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.
Program se sastoji od 3 modula ukupnog trajanja 60 nastavnih sati, a provodit će se od 18. svibnja do 30. lipnja 2017. godine.
Pregled modula:
Modul 1: SMM – Marketing na društvenim mrežama (18. i 19. svibnja 2017.)
Modul 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama (8. i 9. lipnja 2017.)
Modul 3: Napredno korištenje društvenih mreža (29. i 30. lipnja 2017.)
Voditeljica programa: Ana Penović
Kako bi polaznici stečena znanja mogli primijeniti i u praksi, u sklopu programa provodit će se radionice koje će na praktičnim primjerima polaznicima pokazati kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama, koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima.
Tijekom trajanja Akademije polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodile zadane aktivnosti te ostvarili postavljeni ciljevi.
Seminari i radionice održat će se u Plaza Event Centru, Slavonska avenija 6, Zagreb, upisi traju do 16. svibnja, a sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama www.mirakul.hr/akademija/community-manager-akademija.