veliki iskorak

Croatia Airlines i Jadrolinija nudit će objedinjenu putničku kartu, ravno do hrvatskih otoka

23.07.2020 u 11:05

Bionic
Reading

Croatia Airlines i Jadrolinija će putnicima uskoro ponuditi jednu kartu za zračni i pomorski prijevoz, za putovanja iz europskih zračnih luka do hrvatskih otočkih odredišta, priopćile su dvije tvrtke u četvrtak. Suradnja koja se za sada bazira na međusobnom oglašavanju, uskoro će putnicima omogućiti kupnju objedinjene karte, odnosno putnik će moći kupiti jednu kartu kojom će moći koristiti usluge i Croatia Airlinesa i Jadrolinije.

Djelatnosti obje kompanije sezonskog su karaktera i izuzetno vezane uz turizam pa je svako otvaranje dodatnih prostora kako za same kompanije, tako i za hrvatsko gospodarstvo i turizam u cijelosti, više nego dobrodošlo, ocjenjuje se u priopćenju.

Prilikom potpisivanja ugovora o poslovnoj suradnji predsjednik Uprave Croatia Airlinesa Jasmin Bajić je istaknuo da izazovno okruženje u kojem domaći zračni prijevoznik posluje i sve što zadnjih mjeseci dodatno utječe na cjelokupno hrvatsko i svjetsko gospodarstvo, postavlja nove izazove na koje treba spremno i strateški odgovoriti, kako bi se stvorile konkurentske prednosti u budućnosti.

"Zbog toga smo odlučili ujediniti snage s Jadrolinijom, vodećim putničkim brodarom u  Hrvatskoj, čija se morska flota izvrsno nadopunjuje s našom zračnom. Croatia Airlines povezuje Hrvatsku sa svijetom zračnim putem, Jadrolinija morskim, a zajedno možemo stvoriti dodatne pogodnosti putnicima tijekom njihovog putovanja. Vjerujemo da će naša suradnja ostvariti očekivane ciljeve te tako stvoriti još zadovoljnije putnike i turiste, čineći i na ovaj način Hrvatsku dodatno atraktivnom i dostupnijom", naglasio je Bajić.

Predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta ističe da se Jadrolinija  sa osobitim zadovoljstvom pridružila poslovnoj suradnji s Croatiom Airlines kako bi se putnicima koji dolaze u Hrvatsku avionima približili hrvatski otoci. Naveo je da broj prevezenih putnika njihovim brodovima, koji je u rekordnoj 2019. godini iznosio 12,5 milijuna putnika, predstavlja velik potencijal za obje tvrtke u smislu ponude za nova putovanja.