Deichmann trgovina obućom je tijekom 2014. godine povećala prodaju za 11,1 posto i to na 285,1 milijuna kuna (2013. godine je iznosila 256,7 milijuna). Ukupna prodaja cipela u Deichmannu u Hrvatskoj je prošle godine iznosila 1,6 milijuna pari obuće, što je u odnosu na godinu ranije povećanje za oko 100 tisuća pari, pohvalili su se u srijedu iz te tvrtke.
„Izuzetno nam je drago što smo od 2012. do danas uspjeli zadržali tržišno vodstvo u maloprodaji obuće u Hrvatskoj“, komentirao je uspjeh Boris Kopič, direktor Deichmanna.
Deichmann trgovina obućom otvorila je prve poslovnice u Hrvatskoj tijekom 2007.godine.
Na kraju godine 2014.godine poduzeće je imalo 35 poslovnica te 242 zaposlena (2013. godine: 33 dućana i 234 zaposlena). U tekućoj godini Deichmann planira otvoriti dvije nove poslovnice i time osigurati 16 novih radnih mjesta.
Inače, Deichmann Hrvatska je dio istoimene njemačke grupacije sa sjedištem u Essenu. Obiteljsko je poduzeće najveći europski prodavač cipela na malo a u 2014. prodala je gotovo 172 milijuna pari obuće – pet milijuna pari više nego prethodne godine.
Grupa je zastupljena u 23 europske zemlje i SAD-u, postiže ukupni promet od 4,9 milijardi eura (4,2 milijardi eura neto) – najviši do sada u povijesti više od 100 godina starog poduzeća.
Vodeći europski prodavač cipela na malo poslovao je krajem 2014. godine s 3.600 poslovnica diljem svijeta i 36 tisuća zaposlenih. Tako je Deichmann grupa u 2014. osigurala 1.100 novih radnih mjesta. U tekućoj će godini Deichmann trgovina obućom uložiti oko 208 milijuna eura u međunarodnu infrastrukturu.