6. i 7. prosinca

Devetnaesta konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću održat će se u Zagrebu

30.10.2018 u 14:22

Bionic
Reading

Uloga odnosa s javnošću je razvijanje uspješnog dijaloga između organizacije i njezinih ciljnih javnosti. Stoga će ove godine na konferenciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) glavnu riječ voditi svi osim komunikatora

Govorit će psiholozi, ekonomisti, antropolozi, odvjetnici, političari, urednici, novinari, menadžeri, avanturisti i umjetnici. Stručnjaci za odnose s javnošću će sve moderirati i slušati - što upravo i jest uloga odnosa s javnošću. Gosti konferencije iznijeti će koliko je u njihovom svakodnevnom poslu važna uloga komunikacija i koliko se na njih oslanjaju prilikom donošenja strateških poslovnih odluka.

'Hrvatska udruga za odnose s javnošću okuplja vodeće hrvatske komunikatore koji će, nadamo se, svi biti gosti na konferenciji. Ove godine nam je međutim želja privući ne samo stručnjake za odnose s javnošću već i sve kojima je komuniciranje važno. Želimo proširiti krug sugovornika i pokrenuti nove inicijative za razvoj i pozicioniranje struke u Hrvatskoj i regiji. Želja nam je naglasiti koliko je kvalitetna i profesionalna komunikacija važna u svakoj industriji i svakoj poslovnoj zajednici te njihovim interakcijama s potrošačima i tržištem. Stoga se nadamo se da će ovogodišnja KOMferencija biti pravi korak u tom smjeru' – izjavila je Ana Tkalac Verčič, predsjednica HUOJ-a povodom najave ovogodišnje konferencije.

U okviru ovogodišnje dvodnevne konferencije održat će se deset predavanja, šest panela te serija istraživanja, debata i radionica. Govornici dolaze iz različitih područja. Anna Kirah, antropologinja i psihologinja, dolazi iz Norveške i specijalizacija su joj inovacije i menadžment promjena. Dr. Jon White, britanski konzultant na području menadžmenta i organizacijskog razvoja dugogodišnji je savjetnik u području strateškog komuniciranja. Davor Rostuhar, fotograf i pisac, autor putopisnih knjiga govorit će kakvu ulogu u njegovom poslu ima komunikacija. Paneli okupljaju profesije kojima su komunikacije i javno mnijenje vrlo važni. Pet poznatih odvjetnika govorit će o tome koliko se njihovog posla odvija van sudnice i moraju li se boriti s javnim mišljenjem u sudskim postupcima. Pet poznatih političara osvrnut će se na to koliki dio njihovog posla čine komunikacije i je li mišljenje javnosti najvažnije za njihov uspjeh. Pet vrhunskih menadžera i predsjednika Uprava vodećih hrvatskih kompanija iznijet će svoje stavove o tome smatraju li odnose s javnošću važnima za uspjeh organizacije. Pet urednika prokomentirat će koliko je njihov svakodnevni posao pod utjecajem odnosa s javnošću i što on znači za budućnost medija.

Na konferenciji će se također održati i brojne radionice posvećene Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka, korištenju digitalnih medija u odnosima s javnošću, jeziku, etici i brojnim drugim temama. Tijekom oba dana konferencije sudionicima će se predstaviti agencije i medijske kuće, a poseban blok posvećen je predstavljanju agencija za odnose s javnošću koje će u specifičnom, kratkom formatu pokazati što rade za svoje klijente i kako im odnosi s javnošću pomažu izgraditi dugoročne veze s tržištem i potrošačima.

Za više informacija o programu i kotizacijama posjetite stranicu: https://www.komferencija.hr/