Proglašenje najboljih projekata komunikacijske industrije, koje se niz godina održavalo na Danima komunikacija u Rovinju, ove se godine održalo online 16. travnja na Facebook stranici Dani komunikacija, a u finalu ovog najvažnijeg domaćeg natjecanja našle su se čak dvije kampanje Odjela za Tportal i digitalne usluge Hrvatskog Telekoma
MIXX natjecanje izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim platformama u području tržišnih komunikacija. Odjel za Tportal i digitalne usluge se s kampanjom za Heta webshop našao u finalu u kategoriji Best Search, a s kampanjom Undiscovered Croatia za Huawei u kategoriji Best Publisher Long-form Native.
Heta je webshop za prodaju ženskih i muških ručnih satova s povoljnim omjerom cijene i kvalitete. Izazovi ove kampanje su bili ulazak na online tržište uz postizanje premium pozicije u odnosu na snažnu i već postojeću konkurenciju uz dosad neiskorišten digitalni kanal promocije Google Search platforme.
Kampanje su vođene preporukama Google Smart rješenja uz dnevne optimizacije s fokusom na generiranje kvalitetnih konverzija unutar definiranog budžeta.
Kampanje su u posljednja 3 mjeseca ostvarile 54% više online kupovina, točnije 2,7 puta više od planiranog. Udio u pojavljivanju za brand pojmove na Google tražilici uvijek je bio iznad 93%, a 72,64% za generalne i pojmove konkurencije. Prema Auction Insight izvještaju Heta oglasi prikazivali su se iznad svih konkurenata. Nakon ostvarenih ciljeva, klijent je u kampanju odlučio ulagati 80% više budžeta.
Undiscovered Croatia naziv je projekta koji je posebno osmišljen i dizajniran za Huawei u suradnji s HT-om. Napravljen je u suradnji s najboljim stručnjacima za video produkciju koji su prvi put izišli iz svoje zone komfora i zamijenili vrhunske kamere pametnim telefonom. Tako su svi kadrovi u potpunosti snimljeni uređajem Huawei P30 Pro.
„Nije rijetkost da smo stalno prvi u nečemu, pa tako niti u ideji koja se u početku činila suluda - da sav sadržaj stvorimo na terenu i da to sve dokumentiramo isključivo smartfonom. S ovakvim projektima postavljamo nove standarde, pokazujemo da ne kopiramo već kapiramo stvari, a pritom se i vraški dobro zabavljamo“ ukratko se osvrnuo voditelj tnative tima Zvonimir Pelko na projekt Undiscovered Croatia.
Kontinuirani rad na sebi je ključan
Odjel za Tportal i digitalne usluge razvio je vlastite kreativne procese kojima se tim služi prilikom razvoja strategije nastupa na digitalnim medijima, a naročito u native i content oglašavanju te performance marketingu. Na medijskom tržištu prepoznati su kao go to problem solver.
'Strateški smo fokusirani na isporuku efikasnih, ali i efektivnih kampanja koje su redom originalne, inovativne ali i ostvaruju odlične rezultate. Upravo to je ono što smo prepoznali kao potrebu na tržištu i po čemu se diferenciramo. Osim što smo razvili vlastite kreativne procese, jedini smo native studio koji garantira kvalitetu sadržaja pa tako i njegov impact na ciljane skupine, a ne samo posjećenost. Izuzetno sam ponosna na to da smo danas jedan od vodećih native studija na hrvatskom tržištu i često prvi izbor oglašivača prilikom osmišljavanja, produkcije i isporuke native projekata.' izjavila je Ines Rukljač iz Odjela za T-Portal i digitalne usluge. Taj odjel untar Hrvatskog Telekoma upravlja portfeljom adsales usluga pod nazivom Digital King, a objedinjuje tportal.hr, Google i Facebook Ads, oglašavanje na IPTV platformama te SMS i Viber oglašavanje.