Digitelova ljetna škola advertisinga

Digitelova ljetna škola advertisinga

08.07.2011 u 10:59

Bionic
Reading

Marketinška agencija Digitel krajem kolovoza organizira ljetnu školu oglašavanja namijenjenu studentima završnih godina. Odabrani kandidati će moći naučiti kako funkcioniraju marketinški procesi u agenciji i kako nastaju uspješne marketinške kampanje, ali i dobiti priliku za razvoj vlastite karijere u advertisingu.

Sudionici škole će kroz vlastito iskustvo naučiti kakoizgleda „marketing u praksi“ i steći dodatna znanja koja im obrazovanje nafakultetu možda ne može u potpunosti pružiti. Najveći interes se očekuje međustudentima završnih godina fakulteta društvenih znanosti (Ekonomski fakultet uZagrebu, Zagrebačka škola ekonomije i menadžmenta, Vern, Fakultet političkih znanosti,Filozofski fakultet itd.) te fakulteta kao što su primjerice Grafički fakultet,Studij dizajna i slični. Program Digitelove ljetne škole advertisinga će sesastojati od 4 glavna područja koja uključuju: strateško planiranje,upravljanje projektima, kreativu i produkciju, a polaznici će imati prilikusteći znanja o digitalnom marketingu kao i o medijskom planiranju i zakupumedija.

 

Proces selekcije kandidata za školu uključuje 2 kruga,slično kao i proces selekcije za posao u agenciji – prvi u kojem se svizainteresirani pozivaju da pošalju životopis i motivacijsko pismo te drugi kojipodrazumijeva intervju. Nakon toga će biti izabrano 10 do 15 najboljihkandidata koji će dobiti priliku sudjelovati u Digitelovoj advertising školi.Ljetna škola trajat će tri tjedna, a predavanja će započeti 20. kolovoza.Kotizacija za školu iznosi 900 kn i uključuje sva predavanja i materijale zanastavu te kotizaciju za Weekend Media Festival, kako bi polaznici škole dobilipriliku i na festivalu slušati sva predavanja kao i razmijeniti iskustva sastručnjacima iz prakse.

 

Svi sudionici će pozavršetku škole dobiti potvrdu da su sudjelovali u Digitelovoj advertisingškoli, koja će svakome od njih moći poslužiti kao dodatna vrijednost u njihovimživotopisima. Digitel na ovaj način dobiva priliku istinski upoznati kandidatekoji su zainteresirani za rad u agenciji i kroz konkretan rad i suradnju naagencijskim projektima procijeniti koliko se kandidati uklapaju u agencijskukulturu i savjetovati ih smjernicama o započinjanju karijere u advertisingu. Onimakoji se pokažu “najbolji od najboljih” će biti ponuđena mogućnost plaćenogtromjesečnog pripravništva u Digitelu.”, izjavila je Iva Kutle,predsjednica Uprave i direktorica Digitela.

 

Sve dodatne informacije o ovoj školi, mogu sepronaći na Digitelovoj web stranici www.digitel.hr, a svi zainteresirani svoje prijave mogu slatina mail adresu digitel@digitel.hr