Funkciju glasnogovornice tvrtke Pevec od 2. siječnja preuzela je Dijana Jendrašinkin. Na tu poziciju dolazi nakon desetogodišnjeg iskustva u odnosima s javnošću, a oni su od 2005. njezin poslovni izazov, doznajemo iz Peveca
Jendrašinkin je tri godine bila pomoćnica direktora za odnose s javnošću farmaceutske tvrtke Belupo. Nakon toga postaje izvršna direktorica korporativnih komunikacija i direktorica odnosa s javnošću Podravke. Glavne zadaće su joj bile interno i eksterno komuniciranje Podravke s naglaskom na koordinaciju rada s medijima, uređivanje novina Podravka te kvalitetnije mrežno komuniciranje Podravkinih brendova (portal Coolinarika). Posljednje dvije godine provela je u agencijama za odnose s javnošću, Premisa i IM&C, u kojima su joj klijenti bile konzultantske kuće i poznate kompanije.
U poslovnoj karijeri, prije odnosa s javnošću, devet godina radila je kao novinarka (četiri godine na Hrvatskoj radioteleviziji te pet godina u Večernjem listu). Urednica Informativnog programa na županijskom Radiju Koprivnica bila je od 2001. do 2005.
Diplomirala je novinarstvo na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti, a znanja i vještine kontinuirano je usavršavala na brojnim radionicama i seminarima. Diplomirala je i na Londonskoj školi za odnose s javnošću (LSPR).