SUZE ZA BRENDOM

Dizajner Ljubičić 'pokopao' SMS

13.10.2009 u 10:16

Bionic
Reading

Pogođen aferom oko SMS-a, čiji je vizualni identitet osmislio, dizajner Boris Ljubičić tu je, za sebe bolnu, situaciju prokomentirao ilustracijom na kojoj se logotip splitske tvrtke našao na nadgrobnom spomeniku. Tportal je ekskluzivno objavljuje

Boris Ljubičić, poznati hrvatski dizajner koji je često bio u prilici ponosno predstavljati inovativan dizajn SMS-a, danas kaže da mu je vrlo neugodno kada ga ljudi pitaju o sudbini tvrtke u čijem je usponu i osobno sudjelovao.

Kako posrnuli SMS nije u stanju vraćati kredite Podravci, najvjerojatnije će biti preuzet od koprivničke kompanije. Zbog sumnje da je novac koji je plasiran preko SMS-a trebao biti korišten za menadžersko preuzimanje Podravke, policijska istraga nije zaobišla ni splitsku kompaniju.

'Osjećam se loše zbog činjenice da će dizajn SMS-a biti poklonjen, uključen ili nestati. Sada je već evidentno da će ga preuzeti mastodont iz socijalizma, koji već pedeset godina nema vizualni identitet niti razvijenu liniju proizvoda i koji je došao na čudan način u priliku da preuzme brend, koji sam i ja stvarao', izjavio je Ljubičić za tportal.

Ljubičić je istaknuo kako je riječ o ozbiljnom dizajnu nastalom u vremenima promjena, čija je vrijednost potvrđena brojnim međunarodnim nagradama. 'Dobronamjerno sam stvarao hrvatski brend, dizajn SMS-a postao je model i netajkunski projekt, a odjednom nikoga nije briga za tu tvrtku, osim Srđana Mladinića i mene, svi samo vode računa o Podravci.'

Dizajner Ljubičić kazao je kako ima autorska prava, 'ali riječ je o komercijalnom odnosu koji dobro ne razumije' i podsjetio kako je procijenjena vrijednost brenda, u čijem je kreiranju sudjelovao - oko 20,5 milijuna kuna.