UPRAVA ZADOVOLJNA

dm se hvali dobrim rezultatima i neto plaćama od 8850 kuna

20.10.2016 u 14:12

Bionic
Reading

U razdoblju od 1. listopada 2015. do 30. rujna 2016. lanac drogerija dm u Hrvatskoj je napravio 1,99 milijardi kuna prometa, priopćeno je u četvrtak iz te kompanije

'U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio s kvalitativnim širenjem te smo u modernizaciju 26 prodavaonica investirali više od 58 milijuna kuna', naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu ima robna marka dm-a koja čini više od petine ukupnog asortimana što je 28,41 posto ukupnog prometa dm-a.

Kao prodavaonica bio hrane, dm je ostvario rast prepoznatljivosti od sedam posto među specijaliziranim trgovinama, trgovačkim lancima i drogerijama , a prva vlastita marka dm-a u kategoriji osviještene prehrane dmBio ostvarila je rast prometa viši od 500 posto u odnosu na drugu polovicu poslovne godine 2014./2015.

Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se dm od konkurencije najviše ističe po odnosu prema djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 8.850 kuna, dm je organizirao 110 radionica i seminara za djelatnike, a 55 posto djelatnika volontiralo je u zajednici.

Povodom 20. obljetnice poslovanja u Hrvatskoj, članovi Uprave istaknuli su kako je dm u dva desetljeća investirao više od 827 milijuna kuna te je u državni proračun uplatio više od 2,79 milijarde kuna.

'Ugled koji je dm izgradio u Hrvatskoj uvelike je rezultat naše posvećenosti društveno odgovornom poslovanju. Stoga smo, povodom 20. obljetnice poslovanja, pokrenuli inicijativu "Jer sve smo to MI!". Među 2 004 prijavljena društveno korisna projekta, odabrali smo njih 40 koje smo podržali s 1,5 milijuna kuna', istaknula je Gordana Picek, voditeljica Resora nabave, marketinga i PR-a te je dodala kako je, tijekom 20 godina poslovanja, dm kroz donacije u zajednicu uložio 49,9 milijuna kuna.

Danas dm posluje u 156 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1.327 djelatnika. U poslovnoj godini 2016./2017. dm će uložiti 97 milijuna kuna u modernizaciju 50 prodavaonica, širenje logističkog centra te razvoj asortimana.