Adris grupa je u prvom polugodištu ostvarila neto dobit od 151 milijun kuna, što je, unatoč prodaji duhanskog dijela poslovanja, na prošlogodišnjoj razini, kada je ostvareno 150 milijuna kuna, izvjestili su u petak iz te tvrtke
Ukupni su prihodi Grupe u prvom polugodištu iznosili 2,4 milijarde kuna, a iz Adrisa napominju kako tekuće izvještajno razdoblje nije u cijelosti usporedivo s prošlogodišnjim jer u sastavu Grupe više nema duhanskog poslovanja.
Predsjednik Uprave Adris grupeAnte Vlahović je komentirajući rezultate za šest mjeseci istaknuo kako sve Adrisove tvrtke uspješno posluju.
'To je najbolja potvrda da smo uspješno završili transformaciju kompanije. U sljedećem trogodišnjem razdoblju namjeravamo investirati četiri milijarde kuna u postojeće poslove, ali spremni smo i za nove poslovne izazove. Adris je otvoren budućnosti. Zna što hoće, a to što hoće, zna i može ostvariti', istaknuo je Vlahović.
Maistra
Maistra je u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila tri posto manje noćenja nego u prvom polugodištu lani, uz povećanje prosječne cijene noćenja od osam posto, što je dovelo do rasta poslovnih prihoda od pet posto, navodi se u priopćenju.
Turistički dio Grupe intenzivno radi na obnovi i povećanju kvalitete postojećih proizvoda. Tako je u tijeku izgradnja hotela Amarin, obiteljskog hotela čiji se završetak očekuje u kolovozu. Također, u tijeku su pripreme na izgradnji novog hotela Park, koja započinje krajem listopada ove godine.
Ukupna ulaganja u 2016. procjenjuju se na više od 400 milijuna kuna, a u sljedećem trogodišnjem razdoblju Adris će u turistički dio svoga poslovanja uložiti 1,6 milijardi kuna, ističe se u priopćenju.
Cromaris
Cromaris je u prvom polugodištu stvario neto dobit od 7,2 milijuna kuna, a u skladu s rastom količina i cijena ostvaren je porast prihoda od 18 posto.
Prodaja je u navedenom razdoblju povećana 11 posto. Izvoz je porastao 16 posto, od čega najviše na njemačkom tržištu.
Gotovo 80 posto prodaje Cromaris ostvaruje na inozemnim tržištima.
Croatia osiguranje
U prvih šest mjeseci CO grupa ostvarila je dobit prije poreza u iznosu od 82 milijuna kuna, što je rast od 44 posto prema istom razdoblju lani. Neto dobit iznosi 62 milijuna kuna i veća je za 55 posto.
CO i nadalje ima vodeću poziciju na hrvatskom tržištu, s ukupnim udjelom od 32,9 posto ili 0,4 posto više od ostvarenja u prethodnom izvještajnom razdoblju.
Tržišni je lider u segmentu neživotnih osiguranja sa stabilnih 38,7 posto, a i u životnim osiguranjima je zadržana liderska pozicija s tržišnim udjelom od 20,6 posto, što je 1,2 postotna boda više nego u prvom polugodištu lani.
U Hrvatskoj je ostvarena ukupna bruto zaračunata premija u iznosu od 1,6 milijardi kuna, što je na razini prošlogodišnje. Bruto zaračunata premija na razini Grupe iznosi 1,8 milijardi kuna i jedan posto je veća od prošlogodišnje.
U okviru Grupe rast bilježi segment zdravstvenog osiguranja. Štetovni omjer neživotnih osiguranja na razini Grupe je 56,9 posto i 6,4 postotna boda bolji je od ostvarenja u prvom polugodištu prošle godine.
Kombinirani omjer, kao ključni pokazatelj efikasnosti poslovanja, gotovo je šest postotnih bodova bolji od prošlogodišnjeg, ali još uvijek nedovoljan te ostaje daljnjim profesionalnim izazovom poslovodstvu i zaposlenicima tvrtke, navode iz tvrtke.