Već uhodana usluga preuzimanja paketa na više od 400 Pickup lokacija diljem Hrvatske, od nedavno postoji u poboljšanoj verziji – plaćanje pouzećem prilikom samog preuzimanja paketa na svim INA maloprodajnim mjestima u zemlji. DPD Croatia i INA za ovaj su se zajednički korak odlučili nakon što je dosadašnja usluga bila itekako prihvaćena od strane krajnjih korisnika, točnije primatelja paketa. Usluga plaćanja otkupnine (Cash On Delivery - COD) je također dostupna i kod drugog DPD-ovog partnera – Eurom prodavaonica
Trend rasta u broju dostavljenih paketa privatnim osobama nastavio se i u 2017. godini. Taj je rast u ovom segmentu bio veći za čak 60% u odnosu na godinu ranije. Porast broja paketa u B2C segmentu zasigurno je odraz povećeg broja novootvorenih e-trgovina, što uz veći opseg poslovanja u distribuciji nosi sa sobom i nova očekivanja krajnjih korisnika koje jedna distribucijska tvrtka treba ispuniti.
S obzirom na to da najveća naftna kompanija u Hrvatskoj – INA i DPD Croatia već dulje vrijeme uspješno surađuju, logičan korak bio je i ponuditi novu poboljšanu uslugu preuzimanja paketa i to s mogućnošću plaćanja otkupnine prilikom preuzimanja.
Ova usluga osmišljena je u cilju olakšavanja svakodnevnog života krajnjeg primatelja koji živi u vremenu u kojem je ubrzani tempo života imperativ, a nedostatak slobodnog vremena uobičajena pojava. Iako DPD nudi široku lepezu usluga dostave osmišljenih u cilju poboljšanja krajnjeg korisničkog iskustva, nemogućnost čekanja na dostavu kod kuće ili u uredu predstavlja problem za mnoge kupce. Upravo je iz ovih razloga dosadašnja „Pickup“ usluga rezultirala pozitivnim ishodom, kao iz zbog svoje fleksibilnosti u kojoj najviše profitiraju krajnji primatelji paketa.
E-kupci i dalje skeptični prema plaćanju internetom
Hrvatski e-kupci još uvijek su nepovjerljivi prema online plaćanju te preferiraju mogućnost plaćanja otkupnine, pokazuje E-shopper barometer, veliko istraživanje o navikama e-kupaca provedeno od strane DPDgroup. Ovakvo stanje na domaćem tržištu bio je još jedan od razloga zašto je DPD Croatia, zajedno s Inom, odlučio uvesti i mogućnost COD-a na svim INA maloprodajnim mjestima u državi.
Ovakvom uslugom primatelj ima potpunu kontrolu nad samostalnim preuzimanjem svojeg paketa, a nudi mu se i dodatna vremenska fleksibilnost, primjerice onda kada želi pokupiti paket na putu s posla na jednom od brojnih Ininih maloprodajnih mjesta.
Dostava na Pickup lokaciju
Prije same dostave primatelj paketa će zaprimiti SMS/e-mail obavijest s datumom dostave i linkom na portal Follow My Parcel (FMP) putem kojeg, između ostalih mogućnosti (promjena datuma dostave, promjena adrese dostave, davanje punomoći DPD-u da paket ostavi na dogovorenom sigurnom mjestu, dostava odabranom susjedu i dr.), može odabrati redirekciju paketa na jednu od Pickup lokacija. Klikom na link u poruci primatelj paketa odabire najbližu pickup lokaciju na karti i na njemu je da unutar 7 kalendarskih dana preuzme paket!
DPD Pickup mreža
DPD Croatia sa svojim Pickup lokacijama dio je velike mreže u kojoj se nalazi više od 36.000 lokacija na kojima je moguće preuzeti paket. DPD-ova Pickup mreža je najrazgranatija u Europi, što ujedno znači da klijenti mogu poslati ili preuzeti pakete gotovo iza svakog ugla, gdje god se nalazili u Europi.
O DPDgroup
DPD u Hrvatskoj dio je DPDgroup (GeoPost), druge najveće međunarodne dostavne paketne mreže u Europi. Pod nazivom DPDgroup djeluju vodeće međunarodne tvrtke za dostavu: DPD, Chronopost, SEUR i BRT. Grupa broji 68.000 članova, a snažna međunarodna mreža omogućuje nam efikasnu razmjenu iskustava i znanja. DPDgroup spaja inovativne tehnologije i lokalna iskustva kako bi i pošiljateljima i primateljima pružili najugodnija i najefikasnija dostavna rješenja. DPDgroup isporučuje više od 4,8 milijuna paketa dnevno, u više od 230 zemalja, a slanje i primanje paketa postaju izuzetno jednostavni, gdje god se naši klijenti nalazili.