Čak dvije hrvatske kampanje koje su pomogle najranjivijim skupinama našeg društva, međunarodni žiri postavio je u sam vrh izvrsnosti ovogodišnjeg izdanja najvažnije svjetske nagrade za odnose s javnošću, Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA). Stratešku komunikaciju prema javnosti za oba projekta osmislila je i provodila agencija CTA komunikacije.
Kampanja „1100 kilometara za 1100 terapija” za Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci” i planinare Ranka Dragičevića i Daniela Lončara odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je pothvat maratonca Kristijana Sindika „Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana” nagrađen u kategoriji organizacije događaja.
Dobrotvorna akcija „1100 kilometara za 1100 terapija“ bila je vrlo izazovan planinarski pothvat kojim su Ranko Dragičević i Daniel Lončar u 49 dana propješačili čak 1100 kilometara najzahtjevnije hrvatske pješačke rute „Via Adriatica”. Hodajući po surovim uvjetima najvećih i najdužih hrvatskih planina pažnju su usmjeravali na svakodnevnu borbu Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“ te apelirali na građane da doniraju sredstva bračkim mališanima. U konačnici je prikupljeno 168.800 kuna, a kampanja je ove godine već nagrađena zlatnim Grand PRixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Video kampanje pogledajte ovdje.
Ovo je već drugi Golden World Awards for Excellence za Bračke pupoljke u suradnji s našim timom što pokazuje kako jedna mala skupina itekako može napraviti velike promjene koje su prepoznatljive na globalnoj razini. Svaki komunikacijski stručnjak svoje znanje može i mora koristiti za dobro, a ovakva svjetska priznanja su za to samo dodatna motivacija. Hvala Ranku i Danielu, hrabrim roditeljima iz Udruge Brački pupoljci te cijelom timu CTA komunikacija koji je u još jedan projekt utkao svoje srce“, izjavila je mlađa komunikacijska savjetnica Valentina Mezdić, ujedno i voditeljica tima kampanje „1100 kilometara za 1100 terapija“.
Projekt „Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana” osmišljen je na inicijativu maratonca Kristijana Sindika. Pretrčavši 295 kilometara od Splita do Tivta u Boki Kotorskoj od 4. do 10. veljače 2021., uspio je prikupiti čak 212.664 kuna za nabavku infuzijskih volumetrijskih pumpi, kao i dodatne opreme za liječenje najmlađih splitskih pacijenata na Odjelu dječje onkologije KBC-a Split. Svaka pojedina ruta iznosila je duljinu jednog maratona - 42 km. Svi zainteresirani mogli su se pridružiti Kristijanovim maratonima, kao i kupovati kilometre. Video pogledajte ovdje.
Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana dobrotvorni je događaj kojim smo se nastojali zauzeti za najranjivije skupine u društvu. Uz pomoć velikog broja ljudi iz Hrvatske, ali i šire, akcija je dotaknula mnoge, a mi smo uspjeli u našem naumu. Za nas je ova kampanja postala pobjednička u trenu kad je prijeđen posljednji kilometar za splitsku dječicu, a osvajanjem IPRA-ine komunikacijske nagrade dobili smo potvrdu struke da je ona uistinu jedna od najboljih u svijetu, izjavio je Petar Tanta, direktor CTA komunikacija i voditelj tima na projektu „Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana”.
Na nagrađenim dobrotvornim kampanjama, uz već spomenute pojedince, radili su i Mirjana Nižetić, Dijana Šabić, Mate Mladina, Gina Victorija Damjanović, Branimir Džaja, Gordan Turković, Velimir Hlupić i Hana Kajari. Nakon prve osvojene IPRA-ine nagrade prije dvije godine s kampanjom „Nešto zbilja važno”, ovo su već drugo i treće osvojeno priznanje Golden World Awards for Excellence u samo tri i pol godine postojanja mlade agencije CTA komunikacije koja svakodnevnim radom nastoji promicati vrijednosti u koje vjeruje.