Radovi na Pelješkom mostu ulaze u završnu fazu. Trenutačno se postavlja čelična konstrukcija budućeg kolnika ukupne dužine 2,4 kilometra koji će spojiti Komarnu s neretvanske i Brijestu s pelješke strane
Kako se očekuje, sam most trebao bi biti završen do jeseni ove godine, a pristupne ceste koje su kasnile za mostom do ljeta 2022. godine.
Čim Kinezi završe Pelješki most, Neretvani, Pelješčani, Korčulani i Dubrovčani preko njega će se moći voziti i prelaziti s jedne na drugu stranu, bez obzira na kašnjenje radova na pristupnim cestama, piše Slobodna Dalmacija.
Naime čvor Brijesta omogućit će privremeni spoj mosta i postojeće pelješke ceste, a nakon provedenog postupka javne nabave gradit će ga austrijski Strabag za 47,7 milijuna kuna. Inače, Strabag gradi i dionicu Duboka – Sparagovići, a Avax gradi stonsku obilaznicu, poddionicu Sparagovići – Prapratno – Doli.
Gradnja Pelješkog mosta i pristupnih cesta košta 526 milijuna eura.