Osječku Mljekaru prije nešto manje od godinu dana preuzelo je Belje plus. Fokusirali su se na razvoj mliječnog asortimana. U sto dana dogovoren je nastavak suradnje s 249 kooperanata, osmišljen je brend Kravica Kraljica
Prvi rezultati pokazuju da je Kravica Kraljica ostvarila strelovit uspjeh među potrošačima i postala najbrže rastući brend u Hrvatskoj u 2021. godini, priopćili su iz Belja plus.
Prema istraživanju kupaca koje je proveo GfK Hrvatska, šest mjeseci nakon lansiranja Kravica Kraljica je postigla nezapamćen tržišni uspjeh i dostigla penetraciju od 22%.
'Pri tome je uspjeh brenda Kravica Kraljica tim veći kada znamo da je riječ o potpuno novom brendu, lansiranom početkom ove godine, koji je u periodu od samo 6 mjeseci uspio pronaći svoje mjesto u svakom petom hrvatskom kućanstvu, čime je apsolutni pobjednik među analiziranim brendovima', navode iz GfK Hrvatska.
U samo nekoliko mjeseci Kravicu Kraljicu su prigrlile i hrvatske mame koje su odabrale trajno mlijeko Kravica Kraljica kao svog favorita u najprodavanijoj kategoriji mliječnih proizvoda na tržištu i dodijelile mu oznaku Odabrale mame.
Prema GfK istraživanju, navodi se, kupci brenda su s područja cijele Hrvatske, a iznad prosjeka su zastupljeni umirovljenici s jedne strane i obitelji s malom djecom s druge strane.
'Kako smo isticali na početku naše investicije u osječku mljekaru, Belje je godinama najveći proizvođač mlijeka u Hrvatskoj i logično je da želimo vlastito mlijeko plasirati na tržište kroz domaće mliječne proizvode. Kad se osvrnemo na godinu iza nas mogu s ponosom reći da smo u tome apsolutno uspjeli.
Potrošači su prepoznali i nagradili svakodnevni rad na farmama naših zaposlenika i kooperanata i visoku kvalitetu proizvoda koje stvaraju zaposlenici u osječkoj mljekari.
Godišnje proizvedemo 58 milijuna litara domaćeg mlijeka koje nam je baza proizvodnje asortimana Kravice Kraljice i ABC svježeg krem sira. Znali smo da je ulaganje u proizvodnju mlijeka izuzetno bitno za samodostatnost domaće proizvodnje i drago nam je da potrošači biraju upravo naš brend jer mi jamčimo sljedivost cjelokupne proizvodnje, od farme do finalnog proizvoda na polici', ističe Andrej Dean, predsjednik Uprave Belja plus.
'Uložili smo maksimalne napore kako bismo u iznimno kratkom roku plasirali na tržište proizvode Kravice kraljice i osmislili marketinšku kampanju koja će biti zanimljiva svim kategorijama kupaca jer je riječ o proizvodima koje konzumirano na dnevnoj bazi. Zadovoljni smo jer nas biraju potrošači koji se vode kvalitetom, razumiju vrijednost domaće proizvodnje i radije kupuju hrvatske proizvode.
Važna nam je i podrška projekta Odabrale mame, jer mame odabiru proizvode za cijelu obitelj i usmjeravaju svoju djecu prema proizvodima kojima one vjeruju. Na taj način gradimo i novu generaciju mladih potrošača koja će odrastati uz Kravicu Kraljicu', rekao je Hrvoje Radoš, direktor prodaje i marketinga Belja plus.
S novim brendom Belje je napravilo i veliki ekološki iskorak, koji je sve više važan potrošačima. 'Kravica Kraljica' ima jedino svježe i trajno mlijeko u Hrvatskoj koje se pakira u ambalaži koja je načinjena od 82 posto materijala na biljnoj bazi (karton i plastika na bazi šećerne trske), čime je ugljični otisak tog pakiranja smanjen za 18 posto.