Iduću turističku sezonu Hoteli Koločep dočekat će s novim imenom i s četiri zvjezdice. U njima će se moći odmarati samo odrasli bez djece jer će se uvesti poslovanje po konceptu Couples Only
Hotele Koločep u lipnju je na javnoj dražbi za 36,4 milijuna kuna kupila tvrtka Karisma Adriatic Hotels (KHA). Iza nje stoje meksička grupacija Karisma Resort International, lider u svojoj zemlji u hotelskom menadžmentu, TUI Travel, jedna od najvećih svjetskih turističkih tvrtki, i koncern Agrokor. Svatko od njih vlasnik je trećine udjela u KHA-u.
Obnova Hotela Koločep trebala bi početi nakon završetka ovogodišnje sezone. Najavljeno je kako će se u prvoj fazi uložiti oko devet milijuna eura.
'U prvoj godini bit ćemo usmjereni na preuređenje hotela i podizanje na 4+ zvjezdice prema TUI standardu', rekao je za tportal Marinko Benić, direktor KHA.
Novo ime hotela bit će Kalamota island resort i TUI ga već pod tim nazivom reklamira i prodaje za ljeto 2014. godine. Kalamota je inače dubrovački naziv za otok Koločep.
Trenutni smještajni kapaciteti hotela je 150 soba, a u drugoj fazi projekta planirano je proširenje za 70 smještajnih jedinica.
Kalamota island resort poslovat će po konceptu Couples Only i bit će rezerviran samo za odrasle. Sve će biti prilagođeno za uživanje parova.
'Couples koncept podrazumijeva smještaj na atraktivnoj lokaciji s mnoštvom ponude kojom dominiraju opuštanje, posebno dizajnirani SPA programi, raznovrsna gastronomska ponuda visoke kvalitete i slično. Couples koncept izdvaja i posebni dizajn hotelskih soba s vrlo izraženom dozom romantike', objasnio je Benić.