Na hrvatskom tržištu poštanskih usluga i u prvom je tromjesečju ove godine nastavljen pad broja tih usluga - realizirano je 86,4 milijuna poštanskih usluga, što je približno 2 posto manje u odnosu na prethodno tromjesečje i na isto razdoblje prošle godine, objavili su danas iz Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije
Poštanske su usluge u Hrvatskoj u prvom tromjesečju ove godine pružala ukupno 22 davatelja/tvrtke.
Najveći dio ukupnog broja poštanskih usluga, 52,4 posto, ostvareno je u okviru univerzalne usluge, čime se udjel te usluge na tržištu smanjio za oko 1 posto u odnosu na prethodno tromjesečje.
Udjel ostalih poštanskih usluga u prvom tromjesečju ove godine bio je 41,7 posto, dok se ostatak odnosio na zamjenske poštanske usluge.
S obzirom na vrstu pošiljaka, najveći udjel na tržištu od 87 posto imale su pismovne pošiljke, koje uključuju i izravnu poštu te preporučene i pošiljke s označenom vrijednosti.
Slijede tiskanice s udjelom od gotovo 10 posto, a najmanji udjel od 3,1 posto imali su paketi.
Od ukupnog broja poštanskih usluga na tržištu oko 94 posto ostvareno je u unutarnjem prometu, a ostatak u međunarodnom.
Hrvatska pošta je na tržištu ukupno ostvarila 59,5 milijuna poštanskih usluga te je s udjelom od 69 posto i dalje najveći davatelj poštanskih usluga u Hrvatskoj, a njen se udjel nije mijenjao u odnosu na prethodno tromjesečje, dodaju iz HAKOM-a.