Ove su godine hrvatski građani za uskrsne blagdane potrošili 1,2 milijarde kuna, što je za 14 posto manje nego lani, kada je potrošnja iznosila 1,4 milijarde kuna, izračunala je Hrvatska gospodarska komora (HGK).
Prema podacima Porezne uprave, od Velikog četvrtka do Uskrsnog ponedjeljka ukupno je u trgovini fiskalizirano 976 milijuna kuna, a u trgovini na malo 838,2 milijuna kuna.
"Iako je pad osjetan, te brojke pokazuju da gospodarstvo nije stalo, unatoč posljedicama zabrane i ograničenja rada zbog koronavirusa“, istaknula je direktorica Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore Tomislava Ravlić.
Uzme li se u obzir da u spomenute brojke nisu uključeni rezultati prodaje OPG-ova online kanalima koji su osjetno porasli zadnjih nekoliko tjedana, može se zaključiti da se zasad sasvim solidno nosimo s krizom, odnosno da nema drastičnog pada potrošnje kojeg su se svi pribojavali, kaže ona.