Proširenjem na Grčku, BiH, Latviju, Cipar i Srbiju, a potom i Maroko, domaća tvrtka postala je jedna od rijetkih koja je na ovaj način obogatila hrvatski izvozni proizvod
Hrvatska rent a car kuća Carwiz zabilježila je sjajan uspjeh - otvaranjem međunarodnih franšiza svoje poslovanje proširila je na pet država Europe te jednu izvan nje - Maroko. Proširenjem na Grčku, BiH, Latviju, Cipar i Srbiju, a potom i Maroko, Carwiz je postao jedna od rijetkih tvrtki koja je na ovaj način obogatila hrvatski izvozni proizvod.
Interes međunarodnih tržišta za poslovnim konceptom Carwiza započeo je prije godinu i pol, tijekom održavanja Međunarodnog sajma turizma u Londonu. Mnoge inozemne tvrtke primijetile su jedinstven hrvatski brend te se nametnula ideja za širenjem poslovanja kroz franšizni koncept. Tom prigodom interes za Carwizovim brendom iskazalo je 20-ak rent a car kuća iz svijeta. Između ostalog, i s tržišta poput Vijetnama, Brazila, Maroka...
'U vrijeme prvih razgovora današnji se rasplet događaja činio kao znanstvena fantastika. Shvativši da tržište iznimno pozitivno reagira na našu filozofiju brenda i poslovanja, u kratkom roku okupili smo stručni tim čiji je jedan od glavnih ciljeva bio plasman franšiznog poslovanja te usavršavanje svih aspekata ponude. Lagao bih kad bih rekao da je bilo jednostavno. Ipak, uspjeli smo. U tako kratkom vremenu uspješno smo ostvarili suradnju s pet franšiznih partnera, a u završnoj smo fazi pregovora s još tri te u pregovorima s njih još desetak. I na tome ne mislimo stati. Ovime smo dokazali da i domaće tvrtke imaju mogućnost postati bitan faktor na globalnom tržištu. Vizije i želje kvalitetno smo predočili našim partnerima, koji su postali svjesni kako naš uspjeh može u kratkom roku postati i njihov', istaknuo je Krešimir Dobrilović, predsjednik uprave Carwiza.
Za ovaj izniman poslovni iskorak kojim Carwiz postaje globalni igrač, od kojeg će veliku korist imati domaći turizam i gospodarstvo u cjelini, zaslužan je cjelokupni tim Carwiza koji danas broji više od 60 zaposlenika. Tvrtka posluje putem online kanala prodaje te 13 poslovnica u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima u Hrvatskoj. Putem B2B kanala posluju s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima. Carwiz je u svega dvije godine poslovanja ostvario značajne rezultate, a u protekloj godini ostvareno je preko 50 milijuna kuna prometa. Ukupan promet je u odnosu na 2017. godinu rastao za 100 posto, isto kao i broj zaposlenih, kojih je te godine u Carwizu bilo 30.